یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
غدیر

حوزه/ مسئول فرهنگی اوقاف و امور خیریه شهرستان قم از برگزاری جشن بزرگ «ولایت علوی اکمال دین نبوی» در بقاع متبرکه قم خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام رحمت جمشیدپور با اشاره به فرا رسیدن عید سعید غدیر خم اظهار کرد: به همین منظور جشن بزرگ «ولایت علوی اکمال دین نبوی» به همت اداره اوقاف و امور خیریه قم در بقاع متبرکه برگزار خواهد شد.

وی افزود: مراسم ویژه عید غدیر خم صبح روز دوشنبه 21 مهرماه و از ساعت هشت صبح با حضور سادات و ارادتمندان به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برگزار خواهد شد و طی آن از سادات تجلیل می‌شود.

مسئول فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه شهرستان قم با بیان اینکه این جشن در آستان مقدس امامزادگان سید معصوم(ع)، جعفر شهید(ع)، سلطان محمد شریف(ع)، شاه سید علی(ع)، علی بن جعفر(ع)، علی موسی الرضا(ع) و احمد حنفیه(ع) برگزار می‌شود گفت: مراسم مشابهی هم در مساجد جامع و حضرت ابوالفضل(ع) تدارک دیده شده است که همراه با مدیحه‌سرایی و اهدای هدایا به سادات خواهد بود.

وی ادامه داد: در شب عید غدیر خم هم محفل انس با قرآن در آستان مقدس امامزاده احمد بن قاسم(ع) با حضور قاریان برتر استانی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام جمشیدپور از برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت عید سعید غدیر خم در بقاع متبرکه خبر داد و خاطرنشان کرد: در این ایستگاه‌ها به وسیله شربت و شیرینی از زائران آستان مقدس امامزادگان پذیرایی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha