یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 394365
۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶
حجت الاسلام محمد میرجلیلی

حوزه / معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان از برگزاری ویژه برنامه جشن ‏ولایت علوی در ۴۸ بقعه متبرکه و امامزاده یزد خبر داد.‏

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام محمود میرجلیلی با  گرامیداشت دهه ولایت و هفته دفاع مقدس و بیان اینکه 48 بقعه  متبرکه و امامزاده مجری طرح جشن ولایت علوی، اکمال دین نبوی هستند، گفت:  صبح روز سه شنبه همزمان با  عید غدیرکه به نام روز ولایت وامامزادگان نامگذاری شده  که در همین راستا مراسم جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی و تکریم از سادات معزز در بقاع متبرکه برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد افزود:  این ویژه‌برنامه‌ها با هدف ترویج معارف  قرآن و اهل‌بیت(ع) و فرهنگ غدیر و همچنین تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی در اماکن متبرکه  اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ  وقف  با رویکرد ترویج وقف ولایی بخش دیگری از ویژه‌برنامه‌های سازمان اوقاف و امور خیریه در دهه ولایت است لذا می‌کوشیم  تا واقفین بتوانند با الطاف الهی، وقف‌هایی را در حوزه غدیر و امیرالمؤمنین(ع) به ثبت بر سانند .

وی در پایان یادآورشد: ویژه برنامه شاخص جشن ولایت با حضور خادمین حرم حضرت علی (ع) از نجف اشرف در آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد (ع) همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در روز عید سعید غدیر برگزار خواهد شد.

313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha