سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
ابوترابی

حوزه/ امروز رژیم صهیونیستی با همه وجود ، احساس می کند یک جریان قدرتمند انقلابی که از دفاع مقدس الهام گرفته است، مرزهای اسرائیل را در بلندیهایی جولان تهدید می کند، لذا دست های رژیم نامشروع صهیونیست در دستان گروه های تکفیری قرار گرفته است.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه»از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد،  شامگاه شنبه در یادواره شهدای دُرچه اصفهان، اظهار کرد: تاریخ ایران در نیم قرن اخیر دارای نقطه های بسیار ارزشمند، اقتدار آفرین  و قله های بلند  و عرصه های لبریزی از ایستادگی و استفقامت و ایثار است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: یکی از این قله های بلند نظام اسلامی ایران در تاریخ اخیر ایران، دوران دفاع مقدس است، این مقطع از تاریخ ایران پرشکوه ترین ورق از اوراق تاریخ ایران اسلامی است.

وی افزود: اگر یک ملت را با دانش و علم و اراده  و فهم صحیح مسئولیت و رسالت خویش در پاسداری از ارزش های گران سنگ خود بشناسند، تاریخ دفاع مقدس بلندترین فراز با این شاخصه ها است

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد تصریح کرد: ایران اسلامی هرچه دارد از دفاع مقدس است، تمامی سرمایه هایی که امروز ما از آن بهره مندیم، محصول کار بزرگ رزمندگان شجاع و با ایمان در هشت سال دفاع مقدس است.

عضو هیات عالی تنظیم روابط قوای سه گانه با تاکید بر اینکه  باید این نقاط مهم را شناخت، گفت: ما در آستانه محرم قررا داریم، باید اندیشید که پس از 61 سال از رحلت پیامبر اکرم(ص)  و شکل گیری یک مکتب مبتنی بر اخلاق و ایمان و عمل صالح، شاهد وقوع یک اتفاق مهم چون عاشورا در کربلا  هستیم که نزدیکترین افراد جامعه به رسول الله(ص) به دست سیاه ترین افراد به شهادت می رسند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد با اشاره به انحرافاتی که در جامعه اسلامی آن دوران پس گذشت 61 سال از رحلت رسول الله(ص) گفت: یک حرکت صحیح و منطقی از سوی سید الشهدا، راه را برای عزت و اقتدار و عظمت جامعه اسلامی هموار می کند، جوانان امروز بدانند اگر این شهدای دفاع مقدس و پیروان مکتب عاشورا حرکت نمی کردند، امروز نام و نشانی از انقلاب اسلامی و حتی نام ایران در نقشه جغرافیای کره خاکی باقی بماند.

وی تاکید کرد: شهدا، مردان تربیت یافته در مکتب عاشورا، فرزندان پروش یافته در خانه تقواو عفت و عزت، با شناخت صحیح راه زندگی ،نخست خود به حیات رسیدند و سپس مایه تداوم حیات جامعه اسلامی شدند.

تولیت مدرسه علمیه امام حسین(ع) تهران، رمز پیروزی و مایه عزت ایران در دوران دفاع مقدس، ایستادگی و مقاومت بود، شهدا و رزمندگان وقتی فهمیدند خطر ملت ایران و سرزمین اسلام را تهدید می کند و باید در میدان حاضر شد به میدان آمدند و با ایثار گری های خود امنیت و عزت را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که امروز هم دشمنان اسلام در سرزمین های مختلف و میادین گوناگون روبروی اسلام ایستاده اند و با جنگ افروزی های خود قصد دارند اسلام را نابود کنند، ابراز داشت: امت اسلام باید به حدی قدرتمند شود که هیچ مستکبری به خود اجازه تهدید کردن ندهد و این هدف جز با ایستادگی و ایثار حاصل نخواهد شد.

وی تصریح کرد: امروز رژیم صهیونیستی با همه وجود احساس می کند یک جریان قدرتمند انقلابی که از دفاع مقدس الهام گرفته است، مرزهای اسرائیل را در بلندیهایی جولان تهدید می کند، لذا دست های رژیم نامشروع صهیونیست در دستان گروه های تکفیری قرار گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد با اشاره به این که جبهه گسترده استکبار در منطقه و جهان علیه اسلام و مسلمین شکل گرفته است، افزود: نقشه راه امت اسلامی، امروز در برابراستکبار جهانی و آمریکا استقامت و ایستادگی و ایثار  و تداوم راه مقدس شهدا است، این ایستادگی عزتی به مراتب بالاتر از دفاع مقدس برای ملت ایران خلق خواهد کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان خاطرنشان کرد: دشمن، دین، غیرت مردان ایرانی، چادر مشکی بانوان ایرانی، تقوای جوانان و بنیان های خانواده ایرانی را هدف قرار داده است و باید با آن مقابله کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha