جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سمیعیان مدرسه امام رضا

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام علی بن موسی الرضا(ع) با اشاره به نقش روحانیون در هدایت بسیجیان تصریح کرد: روحانیون با آموزه‌های دینی بسیج، نقش راهنما و استاد اخلاق را دارند تا بسیجیان در جاده مستقیم امامت و ولایت حرکت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سمیعیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به نقش بسیار مهمی که بسیج از ابتدای انقلاب تاکنون در کشور داشته است اظهار کرد: هر زمانی که انقلاب با وضعیتی رو به رو می‌شد که با محاسبات معمولی اداره آن امکان نداشت، بسیج وارد میدان می‌شد و نقش سازنده خود را ایفا می‌کرد.

وی بیان کرد: بسیج همواره گوش به فرمان رهبری بوده و به دستور رهبری وارد میدان شده و اسلام را حفظ کرده است و واقعاً فرهنگ بسیجی و ایثار، شهادت و جهادی که در بسیج موج می زند مملکت را بیمه کرده است.

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) قم با بیان اینکه شجره طیبه‌ای که امام(ره) بنا نهاد و مقام معظم رهبری آن را هدایت کرد تا به بار بنشیند همچنان نقش موثری در دفاع از نظام دارد گفت: غربی‌ها پی برده‌اند که به خاطر وجود بسیجیان است که نتوانسته‌اند در کشور نفوذ کنند و در پی ضربه زدن به این شجره طیبه هستند.

حجت الاسلام و المسلمین سمیعیان با اشاره به نقش روحانیون در هدایت بسیجیان تصریح کرد: روحانیون با آموزه‌های دینی برای بسیج نقش راهنما و استاد اخلاق را دارند تا بسیجیان در جاده مستقیم امامت و ولایت حرکت کنند.

وی با اشاره به فعالیت‌های مدرسه علی بن موسی الرضا(ع)  در هفته بسیج ابراز داشت: در اوایل سال تحصیلی و در هفته دفاع مقدس برنامه بسیار چشمگیری داشتیم و برای هفته بسیج نیز برنامه بسیار متنوعی در نظر گرفته شده است.

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) قم به برگزاری برنامه یادی از شهدا در مدرسه امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: این برنامه هر هفته روزهای شنبه در مدرسه برگزار می‌شود و در این برنامه سعی می‌شود زندگی، وضعیت جبهه و وصیت‌نامه یکی از بسیجیان شاخص معرفی شده و طلاب  حافظ قرآن با زندگینامه این شهید آشنا شوند.

وی با بیان اینکه غالباً سعی می‌شود در این مراسم به زندگی شهدای روحانی بپردازیم و البته از دیگر شهدای شاخص نیز غافل نیستیم مطرح کرد : برنامه یادی از شهدای این هفته به دلیل تقارن با هفته بسیج بسیار پررنگ تر برگزار شد و تلاش بیشتری برای آشنایی طلاب مدرسه با سیره زندگی شهدا انجام شد.

حجت الاسلام و المسلمین سمیعیان بیان کرد: نمایش فیلمی در مورد دفاع مقدس، برگزاری زیارت آل یاسین، دعوت از شخصیت ها  برای سخنرانانی در مدرسه و بررسی جریان جنگ نرم و جریان‌های تکفیری از دیگر برنامه‌های مدرسه است.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha