جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بسیج طلاب

مسئول سازمان بسيج طلاب و روحانيون استان فارس از عضويت بيش از 6 هزار طلبه و روحاني استان در بسیج خبر داد

حجت‌الاسلام‌ قاسم كاظمي نسب در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در شيراز، با اشاره به جذب، سازماندهي، آموزش و بكارگيري طلاب استان، گفت: هم اكنون بسيج طلاب و روحانيون فارس بيش از 6هزار عضو عادي، فعال و كادري دارد

وي ادامه داد: حوزه مقاومت خواهران زينب كبري(س) با نزديك به 3 هزار طلبه بسيجي سازماندهي شده است و با تعامل سازنده مديران حوزه علميه خواهران، بانوان طلبه در پايگاه هاي بسيج و اردوهاي راهيان نور خواهران فعاليت دارند.

مسول سازمان بسيج طلاب و روحانيون استان فارس در تشريح مهمترين فعاليت‌هاي فرهنگي این نهاد، گفت: برگزاري كارگاه هاي بصيرت افزايي در حوزه‌هاي علميه، برگزاري كلاس‌هاي اعتقادي امر به معروف و نهي از منكر و توجيه طلاب در خصوص وي‍ژگي هاي اقشار مختلف جامعه از جمله فعاليت‌هاي انجام شده در سال جاري است.

وي افزود: اعزام طلاب به اردوهاي راهيان نور و اردوهاي جهادي و اردوههاي مرقد امام و تعامل با مديران حوزه علميه‌ها، اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي فارس و اداره كل اوقاف و امور خيريه استان و... از ديگر برنامه‌هاي بسيج طلاب و روحانيون است.

حجت الاسلام‌ كاظمي نسب در پایان، برگزاري مسابقه ديني در نماز جمعه توسط طلاب بسيجي، برگزاري گردهمايي طلاب و روحانيون بسيجي در مصلي شهر، اعزام روحانيون به روستاها و مناطق مختلف و برگزاري جلسات حلقه های صالحين و طلاب بسيجي به عنوان سرگروه اين حلقه ها را از برنامه‌هاي هفته بسيج برشمرد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha