جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مجید فروغی- تهذیب

حوزه/ مسئول قرآن و عترت حوزه علمیه خوزستان گفت: ثبت نام ششمین دوره مسابقات قرآن و حدیث مدارس علمیه خوزستان آغاز شده و تا 15 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام مجید فروغی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از برگزاری ششمین دوره سراسری مسابقات قرآن و حدیث مدارس علمیه خوزستان خبرداد و گفت: این مسابقات در رشته های تفسیر، معارف حدیثی و ادعیه برگزار می شود.

وی با اعلام این که این دوره از مسابقات در ۵ بخش برگزار می گردد، ادامه داد: حفظ و ترجمه جزءهای ۱، ۵، ۱۰ و ۲۰، قرائت و ترجمه قرآن، اذان، دعا خوانی و فرازخوانی، از بخش های این دوره از مسابقات می باشد.

مسئول قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه علمیه خوزستان، آخرین مهلت ثبت نام را 15 بهمن ماه اعلام کردو گفت: طلاب می توانند برای ثبت نام به دفتر معاونت تهذیب و یا به نشانی www.tahzib-howzeh.com مراجعه کنند.

حجت الاسلام فروغی همچنین به ارائه گزارشی از فعالیت های قرآنی مدارس استان پرداخت و گفت: خوشبختانه با راه اندازی دفاتر تهذیب در اغلب مدارس استان، فعالیت های قرآنی خوبی صورت گرفته است.

وی با تأکید بر لزوم اهتمام مدیران مدارس نسبت به فعالیت های قرآنی، از مدیران مدارس خواست بیش از پیش نسبت به فعالیت های قرآنی طلاب توجه کرده و دین خود را به قرآن ادا کنند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha