پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: امروز وظیفه همه جوانان حمایت از راه و مسیر جوانان بنی هاشم است و انقلاب اسلامی هم با تکیه بر خون وایثار گری همین جوانان به ثمر نشست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،  معظم له امروز در دیدار حجت الاسلام  والمسلمین مهدی ماندگاری رئیس هئیت مدیره موسسه روایت سیره شهداء اظهارداشتند: امروز جهاد و شهادت از موضوعات  بسیارجدی در جامعه است  که انقلاب و اسلام را زنده نگه داشته است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی افزودند: امامان معصوم(ع) هم بر اساس همین عنصر از تمامیت اسلام دفاع کردند و از جمله وجود مقدس حضرت علی اکبر(ع) جانانه از حریم اسلام دفاع کرد.

ایشان اظهار داشتند: امروز وظیفه همه جوانان حمایت از راه و مسیر جوانان بنی هاشم است و امروز انقلاب هم با تکیه بر خون وایثار گری همین جوانان  به ثمر نشست.

معظم له اظهارداشتند: امروز انقلاب به برکت حمایت های مردم متدین و انقلابی ایران اسلامی  درجامعه  و  رهبری   مقتدری  چون رهبر معظم انقلاب  و دعای خالصانه حضرت ولی عصر(ع) به مسیرخود ادامه داده  و قطعا هم خدا این اسلام وانقلاب را یاری خواهد کرد.

 حضرت آیت آلله علوی گرگانی گفتند: خدا در قرآن می فرماید هر کسی دین من را یاری کند من هم او را یاری خواهم کرد و امروز هم باید این گونه باشد؛ تمام هدف ما باید این باشد لحظه ای در حفاظت از دین و اسلام و انقلاب و ولایت نباید کوتاهی کرد.

بزرگترین تدبر، تفکردر قرآن است

ایشان افزودند: امروز بزرگترین تدبر، تفکردر قرآن است و شهداء هم با استفاده از همین تدبر ولایت را درک کردند و به حمایت از دین شتافتند.

 معظم له خاطرنشان ساختند: هدف از انقلاب از بین بردن دست ابر قدرت های شرق و غرب بوده و این تنها با حمایت و پیروی از دستورات رهبری میسر است و این حرکت باید خط قرمز جامعه و مسئولین باشد.

در مذاکرات از خط قرمز عبور نکنیم

حضرت آیت الله علوی گرگانی افزودند: در مذاکرات هسته ای نباید از خط قزمز ها عبور کرد عبور از خط قرمز ها استقلال انقلاب و اسلام را با خطر مواجه خواهد کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha