شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله غلامعلی نعیم آبادی

عضو خبرگان رهبری گفت: امروز فرهنگ کار باید تقویت شود و کار به درستی و به معنای واقعی در جامعه معنا و ترویج داده شود و همگان باید در جهت اصلاح فرهنگ کار تلاش کنند چرا که کار تنها به معنای پشت میز نشینی نیست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بندرعباس، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در دیدار رئیس اتاق تعاون استان هرمزگان ضمن تسلیت بمناسبت اربعین و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان بیان داشت: از خداوند منان می خواهم به همه جامعه ما فرصت و توفیق فراگیری درس های مکتب عاشورا  و اربعین را بدهد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در ادامه به حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان تاکید و خاطرنشان کرد: مسئولین مربوطه  باید از کشاورزان حمایت کنند تا محصولات کشاورزان به راحتی به بازار عرضه شود.

وی تصریح کرد: باید در زمینه  تولیدات داخلی اقدامات بیشتری انجام دهیم تا با رونق تولید داخلی و توجه به دامداری و کشاورزی، شاهد بهبود هر چه بهتر وضعیت کشاورزان و حمایت از این قشر باشیم.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس خبرگان رهبری در ادامه کیفیت را لازمه ی کار تولیدی دانست و یادآور شد: کیفیت کمک می کند تا تولیدات داخلی را در بازار جهانی بخوبی معرفی شود و درحال حاضر  بسیاری از تولیدات بخش کشاورزی ما در جهان  با استقبال خوبی مواجه می شود.

وی با بیان اینکه نهادینه شدن فرهنگ کار نیز در جامعه امری ضروری است افزود: فرهنگ کار باید تقویت و کار به درستی و به معنای واقعی در جامعه معنا و ترویج داده شود و همگان باید در جهت اصلاح فرهنگ کار تلاش کنند چرا  که کار تنها به معنای پشت میز نشینی نیست.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه باید نوع نگرش جامعه بویژه فارغ التحصیلان را نسبت به کار تغییر داد خاطر نشان کرد: علم برای این است که کارها پخته تر انجام شود نه برای فرار از طبعیت کار.

عباس سالاری ، رئیس اتاق تعاون هم در این نشست،  در گزارشی به  بخشی از فعالیت های اتاق تعاون پرداخت و بیان داشت: تاکنون 80 در صد حمل بار به کشورهای حاشیه خلیج فارس  از طریق تعاونی لنج داران و همچنین 90 درصد فعالیت های صید و صیادی از طریق تعاونی صیادان و صد درصد حمل و نقل دریایی مسافران استان از طریق تعاونی قایقداران  و 70 درصد تولید مرغ استان توسط اتحادیه مرغداران  انجام می گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha