جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام وعد مرادبیگی مدیر حوزه علمیه ایلام

حوزه/ مدیر حوزه علمیه ایلام شورای نگهبان را چشم بینای انقلاب و نظام خواند و با تاکید بر ضرورت صیانت از آرمان های امام(ره)، شهداء و رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: حضور حداکثری و انتخاب نمایندگان اصلح، آینده انقلاب را بیمه می کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین وعد مراد بیگی، مدیر حوزه علمیه ایلام، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حضور گسترده مردم درصحنه‌های سرنوشت‌ساز انقلاب را مایه یأس دشمنان دانست و گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفندماه سال جاری علاوه بر تقویت نظام، ضربه مهلکی بر پیکره دشمنان انقلاب زده و فتنه‌های آن‌ها علیه انقلاب اسلامی را خنثی خواهد کرد.

مدیر حوزه علمیه ایلام تصریح کرد: حضور گسترده و حداکثری مردم در انتخابات، دوستان انقلاب اسلامی را در سراسر جهان امیدوار و سلطه‌گرانی همچون آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی را ناامید می‌کند.

وی بابیان اینکه درخت تنومند انقلاب اسلامی آن‌چنان ریشه مستحکمی دارد که با فتنه‌ها و نقشه‌های دشمنان به لرزه در نمی‌آید، خاطرنشان کرد: حضور حداکثری ملت در هفتم اسفندماه، درخت تنومند انقلاب و نظام را مستحکم‌تر کرده و حافظ آرمان‌های امام راحل و شهدا بوده و موجب عمل به منویات رهبر معظم انقلاب می‌شود.

*رسالت امروز حوزویان

مدیر حوزه علمیه ایلام، رسالت حوزویان را در امر انتخابات بسیار خطیر دانست و اظهار داشت طلاب و روحانیون باید معیارهای نماینده اصلح را برای مردم تبیین کرده و با بصیرت افزایی، به شناخت بهتر و صحیح کاندیداهای اصلح توسط مردم، برای حضور حداکثری در انتخابات کمک کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی افزود: اگر چه حوزویان از تعیین مصداق معذور هستند، اما با تبیین شاخص‌های فرد اصلح در کلام رهبر معظم انقلاب و امام راحل، می‌توانند گام‌های مؤثری برای تقویت و استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بردارند.

*شورای نگهبان؛ مورد اعتماد امام(ره) و رهبری

امام جمعه موقت ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه رفیع شورای نگهبان، عنوان داشت: شورای نگهبان چشم بینای انقلاب و مورد اعتماد امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب است.

مدیر حوزه علمیه ایلام، با اشاره به مسئله جریان نفوذ از سوی رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: خوشبختانه شورای نگهبان وظایف خود را به خوبی انجام داده و تحت تأثیر جناح و قشر خاصی قرار نگرفته است.

وی بابیان اینکه نهادهای قانونی انقلاب اسلامی مورد هدف هجمه‌های دشمنان هستند، افزود: هدف اصلی دشمن از شبهه پراکنی و ضربه زدن به نهادهای انقلابی همچون شورای نگهبان تضعیف اصل نظام و جایگاه ولایت‌فقیه می‌باشد.

*ضرورت قانون مداری

حجت‌الاسلام والمسلمین مرادبیگی، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: هر فردی که در برابر قوانین شورای نگهبان تمکین نکند، به منزله قبول نکردن قانون است و مخالفان قانون قطعأ از حامیان دشمنان انقلاب اسلامی هستند، لذا به واسطه افرادی که به‌عنوان مروج حرکت نظام سلطه در کشور هستند قصد نفوذ در لایه‌های انقلاب را دارند.

مدیر حوزه علمیه ایلام با بیان اینکه شورای نگهبان چشم بیدار نظام و انقلاب است، به وظیفه مردم در برابر تصمیمات این شورا اشاره کرد و ابراز داشت: وظیفه ما حفظ آرمان‌های امام راحل و شهداء و همچنین پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب است لذا باید بیشترین حمایت را در این زمینه از شورای نگهبان داشته باشیم.

وی با اشاره به عدم احراز صلاحیت برخی از نمایندگان توسط شورای نگهبان، عنوان داشت: شورای نگهبان برای آن دسته از افرادی که مورد تأیید صلاحیت قرار نگرفته‌ بودند، حق‌ و حقوقی قائل بود و مسیر قانونی جهت پیگیری اعتراض را در اختیار آن‌ها قرار داد.

*به جای اعتراض از انقلاب صیانت کنید

حجت‌الاسلام والمسلمین مرادبیگی در پایان گفت: متأسفانه عده‌ای با عدم تمکین از قوانین و نظرات فقهای شورای نگهبان، درصدد ضربه زدن به اصل نظام هستند، در صورتی ‌که حامیان اصلی انقلاب با ورود در عرصه انقلاب و انتخابات می‌توانند نقش مهمی در صیانت از آرمان‌های امام راحل و شهداء و تقویت پایه‌های انقلاب ایفا کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha