پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
۱

حوزه / دو زن مسلمان از یکی از پرواز‌های شرکت هوایی جت بلو در شهر لوس آنجلس آمریکا اخراج شدند زیرا مهماندار هواپیما گفته بود: از طرز نگاهی که این دو زن به من می‌کردند خوشم نمی آمد!

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از رسانه خبری آر.تی، دو زن مسلمان از یکی از پرواز‌های شرکت هوایی جت بلو در شهر لوس آنجلس آمریکا اخراج شدند زیرا مهماندار هواپیما گفته بود: از طرز نگاهی که این دو زن به من می‌کردند خوشم نمی آمد!

در ویدئویی که توسط مارک فلون فلدر، خبرنگار و سردبیر سابق ویرد در اینترنت گذاشته شده می‌بینیم که این دو زن توسط یک افسر پلیس به بیرون از هواپیما مشایعت می‌شوند. فلدر در توضیح این ویدئو نوشته است: دوستم شارون با هواپیمای شرکت هوایی جت بلو 487 از بوستون به سمت لوس آنجلس پرواز می‌کرد که متوجه شد یکی از مهمانداران هواپیما به همکارش می‌گوید که از نگاه‌های یک زن مسلمان به خودش خوشش نمی‌آید!

فلدر همچنین در شبکه اجتماعی خود نوشته بود که این مهماندار هواپیما وحشت زده یا ترسیده به نظر نمی‌رسیده بلکه چهره‌ای از خودراضی داشته است و این واکنش مامورین هواپیما در چنین وضعیتی زیاده‌روی بوده است. فلدر همچنین لحظه خروج زنان مسلمان از هواپیما را «لحظه وحشتناکی» توصیف کرده است و در شبکه‌های اجتماعی انتقادات زیادی به این طرز رفتار خدمه هواپیمایی با مسافران زن مسلمان اعتراضات زیادی دیده می‌شود.

در این میان شرکت هوایی جت بلو مدعی شده که علت اخراج این زنان مسلمان از هواپیما، نقض قوانین امنیت هوایی در خصوص فیلم‌برداری در داخل هواپیما بوده است و مهمانداران هواپیما نیز به همین علت گزارش اخراج آن‌ها را داده‌اند. سخنگوی هواپیما به جزئیات بیشتری اشاره نکرده است.

این زنان مسلمان پس از اخراج از هواپیما توسط نیروهای پلیس مورد بازجویی قرار گرفته و کمی بعد آزاد شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha