جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام وعد مرادبیگی مدیر حوزه علمیه ایلام

حوزه/ مدیر حوزه علمیه ایلام با تاکیدبر برکات و آثار سازنده حوزه های علمیه خواستار توسعه و گسترش مدارس علمیه در مناطق محروم و مرزی شد

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام و المسلمین مرادبیگی، امروز در شورای حوزه استان گفت : زمانی را به خاطر می اورم که از حوزه علمیه قم گفتند حوزه علمیه ایلام باید به دلیل حجم کم طلاب بسته شود ولی اکنون با عنایات خدای متعال و پشتکار مسئولان حوزوی استان، حوزه استان رونق گرفته است؛ از سویی آمارها نشان دهنده رشد کیفی و کمی این حوزه و تاسیس حوزه های دیگر در شهرستان های استان ایلام را شاهد هستیم که نشان از موفقیت آن است .

 وی افزود: این پیشرفت در حالی است که مشکلات متعدد در استان از جمله فعالیت  فرقه های  کاذب و کمبود اساتید  اشنایی با برخورد با فرق ضاله وجود دارد.
مدیر حوزه علمیه ایلام  ، با تاکید بر توسعه حوزه در مناطق محروم و مرزی یادآور شد: طلاب  استان ما در زمان اربعین به نحو به تبلیغ دین پرداختند و امروز  تاسیس مرکز سفیران هدایت در دو شهرستان  ما برای گسترش علوم دینی لازم و ضروری است که از مسئولان حوزه درخواست توجه به این مهم را داریم.
حجت الاسلام امرایی، امام جمعه شهرستان سرابله  هم در ادامه این جلسه گفت: امروز در استان علامه بر حوزه برادران حوزه خواهران  هم فعال بوده  و باعث رفع مشکلات در بخش بانوان استان شده اند .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha