جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
خلیل زاده امام جمعه فرانکفورت

حوزه/ امام جمعه فرانکفورت با محکوم کردن حادثه تروریستی فرانسه گفت: ما حمله به کلیساها و مراکز عبادی ادیان دیگر را بر خلاف تعالیم اسلام و قران دانسته و از آن اعلام انزجار می کنیم.

به گزارش سرویس بین المل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام محمود خلیل زاده امام و رییس مرکز اسلامی فرانکفورت با صدور بیانیه ای حدثه تروریستی فرانسه و قتل وحشیانه یک کشیش را محکوم کرد.

وی با محکوم کردن حوادث تروریستی اخیر در خاورمیانه و کشورهای اروپایی اظهارداشت: هر نوع رفتار خشونت آمیز و تروریستی را در هر کجای جهان و با هر نام و شعاری، با قاطعیت مردود می شماریم و حمله به کلیساها و مراکز عبادی ادیان دیگر را بر خلاف تعالیم اسلام و قران دانسته و از آن اعلام انزجار می کنیم.

حجت الاسلام خلیل زاده ادامه داد: مرکز فرهنگ اسلامی فرانکفورت براساس رسالت دینی و انسانی خود، با تمام آسیب دیدگان بی گناه که در عراق، افغانستان ، سوریه، فرانسه و آلمان از حملات تروریستی زیان دیده اند، و نیز با خانواده های داغدار کشته شدگان این جنایت ها اظهار همدردی می نماید.

 وی در پایان بر حفظ احترام مراکز دینی اعم از مساجد، کلیساها و کنیسه ها و نیز رعایت و حفظ احترام جان و شخصیت عالمان و روحانیون ادیان الهی تأکید کرد.

خاطرنشان می شود روز سه شنبه دو فرد مسلح که به کلیسایی در شهر «روان» واقع در شمال فرانسه یورش برده بودند، یک کشیش را سَر بریدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha