شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
 مادر و دختر محجبه در آمریکا داعش خطاب شدند!

حوزه/ دو زن مسلمان که هر دو حجاب اسلامی به تن داشته‌اند در یکی از محله‌های شهر شیکاگو توسط یک زن آمریکایی مورد حمله، و آزار و اذیت کلامی و فیزیکی قرار گرفتند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از ndtv.com، در میانه نگرانی‌های فزاینده در رابطه با حوادث اسلام‌هراسی در غرب، در یک برخورد نفرت‌انگیز مادر و دختر محجبه مسلمانی در شهر شیکاگوی آمریکا مورد اهانت قرار گرفته و داعش خطاب شدند.

این دو زن مسلمان که هر دو حجاب اسلامی به تن داشته‌اند در پارک وست راجرز، واقع در یکی از محله‌های شهر شیکاگو توسط یک زن آمریکایی مورد حمله، و آزار و اذیت کلامی و فیزیکی قرار گرفتند، این درحالی است که پلیس شیکاگو شکایت آنان را جدی تلقی نکرده است.

سوزانه دمرا که با گوشی موبایلش از این واقعه فیلمبرداری کرده، در این باره گفت: پنج شنبه گذشته این زن ناشناس من و مادرم را تعقیب کرده و به ما حمله کرد. می‌توانم بگویم این پنجمین باری است که من و مادرم با این زن مواجه می‌شویم و آنچه بیش از همه ما را اذیت می‌کند این است که رهگذران و مردم حاضر در صحنه نه تنها هیچ واکنشی در قبال این تهاجم از خودشان نشان ندادند بلکه دو مرد جوان نیز که در صحنه حضور داشتند ما را داعش خطاب کرده و با صدای بلند به ما خندیدند.

سهام زهدام، مادر دمرا نیز با اعتقاد به اینکه گفته‌های نژادپرستانه دونالد ترامپ، نامزد ریاست جمهوری آمریکا به ترویج اسلام‌هراسی کمک کرده می‌گوید: نتیجه حضور سیاستمدارانی چون دونالد ترامپ تشویق و جسارت بخشیدن به آدم‌های دیوانه است! این افراد به تبعیت از او عمل می‌کنند. و تصور  می‌کنند او می‌تواند سفیدپوستان را قدرتمند سازد!

درحالی که شورای روابط اسلامی آمریکایی در شیکاگو از مسئولین دولتی و فدرال خواسته‌است که اقدامات سختگیرانه‌تری در این راستا اتخاذ کند اما پلیس شیکاگو حاضر به پیگیری این حادثه نیست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha