جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سید قاسم کاظمی نسب

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه فجر استان فارس، از آموزش و اعزام ۷۰ نفر از طلاب و روحانیون این استان به جهت حضور در مراکز دانش آموزی خبر داد.

حجت الاسلام سید قاسم کاظمی نسب، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در فارس گفت: اعزام مبلغین و طلاب مدارس علمیه استان به مدارس و مراکز دانش آموزی به جهت فعالیت فرهنگی زمینه ساز دین آموزی به دانش آموزان است.

وی افزود: تعداد 70 نفر از طلاب و مبلغین مدارس علمیه فارس که با سازمان بسیج طلاب مرتبط می باشند به مدت یک هفته آموزش های لازم را دیده و سپس به مراکز دانش آموزی استان فارس در طول سال تحصیلی به برپایی نماز جماعت، پاسخگویی به مسائل دینی مسائل اعتقادی و شرعی، حضور در اردوهای راهیان نور و همچنین برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی و ... می پردازند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون فارس گفت: مبلغین اعزامی پا به پای دانش آموزان در مناسبت ها و مراسم های مذهبی، با تدبیر و با اجتناب از خرافه گویی، با ایجاد رابطه صمیمانه با آنان در فضای درسی و اوقات فراغت اقدام به فعالیت می نمایند.

حجت الاسلام کاظمی نسب در پایان یادآور شد: در دوره های آموزشی که از سوی این سازمان در حال برنامه ریزی است اهدافی نهادینه شده است که مبلغین اعزامی به مدارسدر امر تبلیغ به بیانات مقام معظم رهبری توجه ویژه داشته باشند و به گفتمان تقریب، اقتصاد مقاومتی، گفتمان جهاد کبیر و نه گفتن به نظام استکباری و عزت مسلمانان اهمیت خاصی داده و سعی کنند که دانش آموزان را با نکات منطقی و هنرمندانه به این مسائل دعوت کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha