جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی‌عسکر در نشستی با مدیر، معاونان و مسئولان‌حوزه‌های علمیه خواهران

حوزه/ حوزه‌های علمیه خواهران ظرفیت بسیار عظیمی دارد و بانوان طلبه توانسته اند خلاء فکری، دینی و فرهنگی جامعه را پُر کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی‌عسکر در نشستی با مدیر، معاونان و مسئولان‌حوزه‌های علمیه خواهران، ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت حوزه‌های علمیه خواهران گفت: این مرکز در سال‌های اخیر پیشرفت بسیار خوبی داشته است و آمار ارائه شده، گواه بر پیشرفت حوزه‌های علمیه خواهران است.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان حج و زیارت با تاکید بر این که پیشرفت بانوان از نظر علمی و سخنوری در جامعه بسیار تاثیرگذار است اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و به برکت انقلاب و با پیگیری‌های امام خمینی(ره) پیشرفت بانوان در عرصه‌های مختلف به ویژه عرصه‌های دینی و اسلامی بسیار زیاد بوده است و بانوان طلبه توانسته‌اند خلاء فکری، دینی و فرهنگی جامعه را پُر نمایند.

وی افزود: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، تعداد بانوان عالمه در کشور انگشت‌شمار بود؛ ولی خوشبختانه با تلاش‌های مسئولان حوزه‌های علمیه خواهران در حال حاضر بیش از 90 هزار فارغ‌التحصیل در حوزه‌های علمیه خواهران وجود دارد که این تعداد بسیار ارزشمند است.

حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی عسکر سطح علمی حوزه‌های علمیه خواهران را بسیار بالا دانست و بیان کرد: پیشرفت علمی و عقلانی حوزه‌های علمیه خواهران بسیار ارزشمند است و من به سهم خود، از مسئولان این مجموعه بزرگ تشکر می‌کنم.

وی با تأکید بر لزوم افزایش همکاری‌های سازمان حج و زیارت و حوزه‌های علمیه خواهران گفت: حوزه‌های علمیه خواهران ظرفیت بسیار عظیمی دارد و امیدواریم با افزایش همکاری‌ها بتوانیم از تمام ظرفیت‌های حوزه‌های علمیه خواهران استفاده کنیم و بهره ببریم.

شایان ذکر است: حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی‌عسکر در پایان از مرکز داده امین نیز بازدید نمود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha