جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 401147
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۵
مدارس امین

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه استان لرستان گفت:هم اکنون ۴۶ مبلغ خواهر و برادر در مدارس استان لرستان به تبلیغ آموزه های دین مبین اسلام و مکتب تشیع فعالیت دارند.

حجت الاسلام ولی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در خرّم آباد گفت: از این تعداد ۳۱ نفز خواهر و ۱۵ نفر مبلغ برادر هستند.

وی با اشاره به حضور ارزشمند مبلغان در مدارس افزود:مبلغان علاوه بر اقامه نماز جماعت،پاسخگویی به سوالات و احکام شرعی دانش آموزان در رفع پاسخگویی به شبهات دینی دانش آموزان نیز تلاش دارند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه برای ارتقاء کیفیت تبلیغ مبلغان در مدارس امین در طول سال کارگاه های آموزشی و فن بیان تشکیل می شود تصریح کرد:مبلغان با حضور در این کارگاه ها با فنون و راهکارهای تبلیغ در بین نسل جوان آشنا می شوند.

حجت الاسلام ولی پور با اشاره به اینکه برای مبلغان مدارس امین دو کارگاه با عنوان جذاب سازی برنامه های فرهنگی تبلیغی و ارائه راهکارهای تبلیغی برای استفاده بهینه از زمان تبلیغ در مدارس برگزار می شود خاطر نشان کرد:این کارگاهها زیر نظر مدرسان برتر حوزه اواخر آذرماه تشکیل خواهد شد.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد این کارگاهها برای ارتقاء کیفیت تبلیغ گفت:در این کارگاه ها متناسب با نیاز دانش آموزان مبلغان با ایجاد خلاقیت سعی دارند با استفاده بهینه از زمان تبلیغ آموزه های اخلاقی و دینی را در بین دانش آموزان نهادینه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha