شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کانون فرهنگی

حوزه/ مدیر کل نظارت و بازرسی ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور گفت: ۲۲ هزار کانون فرهنگی و هنری در سراسر کشور درحال فعالیت است که هدف آنها جذب جوانان و انجام فعالیت های فرهنگی و دینی با محوریت مساجد است.

گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام حسینی خراسانی صبح امروز در دیدار اعضای ستاد اجرایی مسابقات قرآنی مدهامتان با تولیت آستان مقدس قم در سالن محراب حرم مطهر گفت: کانون های مساجد در کشور با هدف مقابله با تهاجم فرهنگی راه اندازی شد.
وی با اشاره به تأکید حضرت امام خمینی(ره) که مساجد سنگر هستند، گفت: برای مقابله با تهاجم فیزیکی دشمنان، مردم پیروی ولایت و مرجعیت ایستادند و با جانفشانی خود، دشمن را ناکام ساختند؛ امروز در جنگ نرم، نیازمند رزمندگانی در این جبهه تربیت کرد و تهاجمات دشمن را پاسخ گفت که تشکیل کانون های فرهنگی وهنری مساجد با این هدف انجام شد.
مدیر کل نظارت و بازرسی ستاد عالی کانون های مساجد افزود: در این راستا، 22 هزار کانون فرهنگی و هنری در سراسر کشور درحال فعالیت است که هدف آنها جذب جوانان و انجام فعالیت های فرهنگی و دینی با محوریت مساجد است.
حجت الاسلام حسینی خراسانی درباره فعالیت های قرآنی در این عرصه گفت: کانون های مساجد برنامه های آموزشی قرآن شامل تفسیر و تلاوت را برای گروه های سنی مختلف برگزار می کند و با برگزاری مسابقات، از فعالان و برگزیدگان این عرصه تجلیل می کند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha