جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام احمدی فرد

حوزه/ رئیس ستاد اقامه نماز خراسان شمالی گفت: ۸۰ نشست آموزشی نماز با عنوان «خانواده مطهر» تا پایان امسال در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا احمدی فرد، شامگاه شنبه در نشست آموزشی «خانواده مطهر» که با شرکت کارکنان دستگاه‌های خراسان شمالی در بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: نشست آموزشی نماز با عنوان «خانواده مطهر»، در سطح خانواده و اولیای مدارس استان در تمام شهرستان‌های استان در حال برگزاری است که تا پایان امسال هم قرار است بیش از 80 نشست با این عنوان برگزار شود.

وی افزود: نشست‌های آموزشی نماز با محوریت آموزش خانواده‌ها و باهدف دعوت فرزندان به نماز در مدارس استان برگزار و در این نشست‌ها اساتید مورد تأیید مركز تخصصی نماز به تبیین شیوه‌های دعوت خانواده‌ها از فرزندان به نماز می‌پردازند.

حجت‌الاسلام احمدی‌فرد ادامه داد: امید می رود تا پایان سلسله نشست‌های آموزش نماز، بیش از 8 هزار خانواده دانش‌آموزان استان آموزش‌های مربوط به نماز و چگونگی راه‌های دعوت فرزندان به نماز را فراگرفته و از این کلاس‌ها بهره‌های لازم و کافی را ببرند.

وی یادآور شد: همچنین مقرر است طبق برنامه، دوره آموزشی نماز با عنوان «خانواده مطهر» با هدف تأکید بر نقش خانواده‌ها در گسترش فرهنگ نماز در جامعه برای مجموعه‌های مختلف اداری و دستگاه‌های اجرایی استان هم برگزار می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز خراسان شمالی گفت: باید برای رفع مشکلات کشورمان تلاش کنیم تا بتوانیم کشور به واقع ام‌القرای جهان اسلام باشد و اگر معلم‌ها، پدران و مادران به وظایف خود در آموزش آموزه‌های دینی به فرزندان خوب عمل کنند، مشکلات در جامعه بسیار کمتر می‌شود.

وی، دلیل ایجاد ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی را فاصله گرفتن بسیاری از افراد جامعه از اعتقادات دینی دانست، خاطرنشان کرد: آموزش اصول و ارزش‌های اسلامی به فرزندان از سنین پایه موجب شکل‌گیری شخصیت دینی آن‌ها می‌شود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha