شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام ولمسلمین گونجی

حوزه/ مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین به امضای سند حقارت آمیز ۲۰۳۰ اشاره کرد و گفت: مفاد این سند نه تنها دین اسلام را به کلی زیر پا گذاشته، بلکه زمینه انحراف نسل آینده نیز را فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مجتبی گونجی، امروز در جمع ائمه جماعات مساجد استان قزوین که با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در مسجد شیخ الاسلام برگزارشد، گفت: ائمه جماعات در هر شهر و روستایی به عنوان بازوان اصلی و فرماندهان مبارزه با جنگ نرم محسوب می شوند.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین به تلاش دشمنان برای کمرنگ نمودن حضور مردم به خصوص نسل نوجوان وجوان در مساجد اشاره کرد و بیان داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه در تلاش هستند که مردم و جوانان را از مساجد دور کنند، لذا وظیفه امروز ائمه جماعات در این عرصه بسیار خطیر است.

وی در ادامه به امضای سند حقارت آمیز 2030 اشاره کرد و بیان داشت: امضای این سند بدون هیچ گونه اطلاع رسانی قبلی و حتی بدون هماهنگی با نهادهای تصمیم گیر و قانون گذار انجام شد و موجب نگرانی مقام معظم رهبری، ملت ایران و علما گردید. مفاد این سند نه تنها دین اسلام را به کلی زیر پا گذاشته، بلکه زمینه انحراف نسل آینده نیز را فراهم می کند.

حجت الاسلام گونجی تصریح کرد: حتی اگر ضروریات دینی برای کسی پررنگ نباشد، قطعا پاکی خانواده و سلامت فرزندان و حفظ حریم خانوادگی برایش بسیار مهم است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha