جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام شعبانی

حوزه/مدیر کل سابق اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: فعالیتهای بسیار جدی در عرصه خدمت رسانی در این سازمان برداشته شده است.

به گزارش خبرنگار خبر گزاری «حوزه» در این مراسم حجت الاسلام شعبانی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل اعزام مبلغ  که در سالن اجتماعات این اداره کل درقم برگزار شد  به ارائه گزارشی از فعالیت این اداره اشاره کرد و با بیان اینکه یکی از نهادهای فعال در عرصه فرهنگی و تبلیغی، سازمان اوقاف و امور خیریه است گفت: تا کنون این سازمان فعالیتهای بسیار جدی در عرصه خدمت رسانی برداشته است.

مدیر کل سابق اعزام مبلغ  کشور عنوان کرد: در این مدت 4 سال تمام سعی این اداره کل، تکریم مبلغان بود و مبلغ باید بداند سرباز حضرت ولی عصر(عج) است و لازم است این سربازی را نعمت بداند.

وی افزود: باز سازی سازمان اوقاف امور مبلغ، ساخت نماز خانه،، افزایش تعداد آمار مبلغ، برگزاری دوره های بلند و کوتاه مدت برای مبلغان، دوره آشنایی باحدیث شناسی، کار با کاغذ، نمایش با عروسک، روش کلاس داری، چند رسانه ای، پاسخ گوی به احکام، دوره آموزشی برای ملغان بومی در کشور در  موضوعات مختلف، روانشناسی تبلیغ  و تولید محتوای تبلیغی از جمله فعالیت های این اداره کل است.

 حجت الاسلام شعبانی گفت: در حال حاضر این اداره کل در بهترین سطح از لحاظ  محتوا و کیفیت تبلیغ  قرار دارد و این مطلب مورد تأیید سایر مراکز فرهنگی مانند سازمان ودفتر تبلیغات است.

مدیر کل سابق اعزام مبلغ یادآور شد : انتشار کتابهای محتوایی تبلیغ در موضوعات ره توشه ماه مبارک رمضان، محرم،  تفسیر سوره حجرات، تجلی وحی در سبک زندگی،جلوه های نور، مهارت های آموزشی اخلاق، پیام های عاشورایی،زمینه های قیام، سوگواره یاس نبوی، احکام یاس، برگزاری  هایش وقف از دیگراقدامات این اداره کل می باشد.  

وی افزود: همکاری با سازمان اداره زندانها، تشکیل پرونده مستقل وجذب سرگروهای تبلیغی، همکاری با نهادهای فرهنگی تبلیغی مانند تیپ مستقل امام جعفر صادق(ع) از دیگر فعالیت ها است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha