جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عباسی

حوزه/ ارتباط مردم با روحانیت و علما روز به روز تعمیق بخشیده شود؛ چرا که بسیاری از مردم گمان می کنند که حوزه های علمیه هیچ مشکلی ندارند که این دید به هیچ وجه واقعی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» حجت الاسلام والمسلمین عباسی پیش از ظهر امروز در هشتمین اجلاسیه مدیران حوزه های علمیه استان ها با معاونان و مدیران ستادی  که در ساختمان مرکز مدیریت حوزه های علمیه در قم  در حال برگزاری است گفت: در استان قزوین، طرح آموزش معارف عام دینی به عموم جامعه به عنوان حبل المتین و اکمال الدین برای بزرگسالان در حال انجام است.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: این طرح نتایج بسیار خوبی داشته است که از جمله ثمرات آن میتوان به تعمیق معارف دینی در بین مردم اشاره کرد.

وی افزود: ثمره دیگر این طرح آن است که با این طرح ارتباط حوزه با عامه مردم تعمیق پیدا میکند؛ باید کارهایی انجام شود که ارتباط مردم با روحانیت و علما روز به روز تعمیق بخشیده شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین بیان کرد: ثمره دیگر این طرح آن است که مردم با مشکلات و شرایط خاص حوزههای علمیه را بهتر درک میکنند؛ بسیاری از مردم گمان می کنند که حوزه های علمیه هیچ مشکلی ندارند که این دید به هیچ وجه واقعی نیست.

وی گفت: یکی دیگر از ثمرات این طرح، جذب کیفی طلاب به حوزههای علمیه بود؛ پس از اجرای این طرح حوزه های معارفی، بسیاری از دانش آموزان، مبلغ این طرح بودند و بسیاری از دانش آموزان به سمت حوزه گرایش پیدا کردند

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha