شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
روحانی/کودکان و نوجوانان

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد گفت: با توجه به این که تهاجم فرهنگی دشمن که علیه اعتقادات ما در حال انجام است، اهمیت طرح مباحث فرهنگی و اعتقادی در بین نسل کودک و نوجوان بسیار زیاد می باشد.

حجت‌الاسلام ناصر هدایتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: حضور روحانیون مجرب در امر کار با کودکان در کاروان‌های دین، نشاط و زندگی اهمیت و تأثیر زیادی در انتقال مفاهیم دینی به زبان ساده دارد.

وی افزود: روحانیون مجرب در امر کار با کودکان در کاروان‌های دین، نشاط، زندگی با هدف انتقال مفاهیم دینی به زبان ساده و با استفاده از شعر، قصه و مسابقه ویژه کودک و نوجوانان فعالیت می‌کنند.

حجت‌الاسلام هدایتی گفت: با توجه به این که تهاجم فرهنگی دشمن که علیه اعتقادات ما در حال انجام است، اهمیت طرح مباحث فرهنگی و اعتقادی در بین نسل کودک و نوجوان بسیار زیاد است.

وی با بیان اینکه امیدواریم این برنامه، جوی سالم در بین کودکان و نوجوانان ایجاد کند و باعث شادابی و نشاط معنوی و اجتماعی شود، اظهار داشت: کاروان‌های دین، نشاط، زندگی با حضور روحانیون مجرب در امر کار با کودکان، برنامه‌های هنرمندانه، بازی با کاغذ و قیچی، قصه‌گویی، مسابقات قرآنی، ورزشی و ساخت کاردستی و اهدای هدایا به کودکان از جمله این برنامه‌هاست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد تصریح کرد: انتقال معارف الهی به گروه کودکان و نونهالان مهارت خاصی را می‌طلبد؛ زیرا هر آنچه کودک در این دوران فرا گیرد، چونان نوشتار به سنگ سال‌های سال باقی می‌ماند.

وی با بیان اینکه دشمنان قصد دارند با تحت تأثیر قرار دادن افکار آینده‌سازان مملکت به نقشه‌های شوم خود دست یابند، خاطرنشان کرد: کودکان ایران اسلامی باید با توجه به فرامین دینی تربیت شوند؛ چراکه دشمنان از ترویج افکار اسلامی هراس دارند، ازاین‌رو حضور روحانیون در برنامه‌های اوقات فراغت برای تبیین و نهادینه‌سازی ارزش‌های اسلامی ضروری است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha