شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام دکتر محمدصابر جعفری

قائم‌مقام بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) با بیان این که اربعین حسینی روز تجدید میثاق با امام حسین (ع) است، گفت: جهل مردم در سپاه یزید عامل صف‌آرایی در برابر امام حسین (ع) بود.

به گزارش خبرگزاری «حــوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام محمد صابر جعفری با اشاره به اجتماع بزرگ مسلمانان در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی در کربلا، اظهار داشت: حضور چندمیلیونی زوار حسینی در کربلا در ایام اربعین حسینی تمرینی برای مهیا شدن و فراهم کردن شرایط سربازی برای امام عصر(عج) است و باید وحدت و همدلی شیعیان برای ظهور بیش‌ازپیش تقویت شود.

قائم‌مقام بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) با تأکید بر بصیرت افزایی عاشقان و محبان امام حسین(ع) در راستای امام زمان‌شناسی تصریح کرد: مردمی که در سپاه یزید در برابر امام حسین(ع) صف‌آرایی کردند؛ از روی جهل خویش و به‌قصد تقرب به خدا، سیدالشهدا(ع) را به شهادت رساندند.

وی با بیان این که اربعین حسینی روز آشتی و تجدید میثاق با امام حسین(ع) است، افزود: اربعین حسینی فرصتی برای تأمل، تفکر و نگرش در نحوه ولایتمداری و همراهی با امام معصوم(ع) است و باید محبت و ارادت و میزان همراهی خود با امام معصوم(ع) را بسنجیم تا در روز موعود و در جهت همراهی با امام زمان خود به بیراهه نرویم و در جبهه مقابل ایشان قرار نگیریم.

حجت‌الاسلام جعفری گفت: اجتماع بزرگ مسلمانان در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی در کربلا فرصتی برای شناخت، معرفی و کسب معرفت نسبت به سیدالشهدا(ع) است و دشمنان همواره در پی خدشه واردکردن به این جریان معنوی هستند.

وی با اشاره به اهمیت امام زمان‌شناسی و الگوگیری از سیره و سبک زندگی امامان معصوم(ع) خاطرنشان کرد: در مباحث مهدویت و تحریف آخرالزمان دشمنان تلاش‌های جدی‌ای دارند و از حربه‌هایی نظیر فرقه سازی، طرح شبهات و... در جهت تخریب اسلام، شیعه و انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند که لازمه برخورد با این جریانات انحرافی، بصیرت و ولایتمداری است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha