جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام وحید اصلاحی

حوزه/ حجت الاسلام اصلاحی گفت: حضور ۲۰ میلیون جمعیت از ۸۰ کشور جهان بیان کننده اهمیت قیام حسینی است و انسان های متفکر را وادار می کند تا به دنبال حقیقت این قیام بروند.

حجت الاسلام وحید اصلاحی معاون آموزش مدرسه علمیه علی بن ابی طالب(ع) شهر ملایر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان با اشاره به اهمیت حضور طلاب در راهپیمایی اربعین گفت: راهپیمایی اربعین آموزش عملی صبر، ازخود گذشتگی و ایثار است.

وی تصریح کرد: حضور انقلابی و خود جوش اقشار مختلف از پیر و جوان در این راهپیمایی عظیم، تبدیل به مدرسه عاشقان امام حسین(ع) شده که در این میان حضور طلاب خالی از لطف نیست.

حجت الاسلام اصلاحی با اشاره به حضور طلاب مدرسه علی ابن بی طالب(ع) خاطرنشان کرد: این مدرسه دارای 160 نفر طلبه است که بالغ بر 90 نفر در این راهپیمایی عظیم حاضر می شوند.

وی در ادامه افزود: با توجه به این که اولویت در مدرسه علی بن بی طالب(ع) برگزاری دروس حوزه است، قبل از ایام زیارت اربعی حسینی دروس جبرانی برای طلاب در آخر چند هفته برگزار شد.

معاون آموزش مدرسه علمیه علی بن ابی طالب(ع) شهر ملایر بیان داشت: فارغ از مسائل معنوی، راهپیمایی اربعین نماد استکبار ستیزی و منتقل کننده آرمان های امام حسین(ع) است.

وی در ادامه افزود: حضور 20 میلیون جمعیت از 80 کشور جهان بیان کننده اهمیت قیام حسینی است و انسان های متفکر را وادار می کند تا به دنبال حقیقت این قیام بروند.

حجت الاسلام اصلاحی با اشاره پیامد های اربعین حسینی برای مسلمین جهان گفت: اربعین فرصت مناسبی برای وحدت بین مسلمین جهان است و مسلمانان باید از این مساله به نحو احسن استفاده کنند.

وی در پایان گفت: نعمت اربعین و بیداری امت های اسلامی همه مدیون انقلاب اسلامی و حضور ولایت فقیه در جهان اسلام است، ان شاء الله امت های اسلامی تحت لوای ولایت فقیه به امت واحده اسلامی تبدیل شوند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha