جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
موکب حضرت معصومه

حوزه/ معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم از ارائه خدمات درمانی به ۳۰ هزار و ۱۰۷ زائر در موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) تا پایان روز سه شنبه ۱۶ آبان‌ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، محمدرضا بهرامی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم، اظهار کرد: در طی هشت روز گذشته، ۳۰ هزار و ۱۰۷ زائر به درمانگاه موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در عمود ۱۰۸۰ مراجعه کرده و از خدمات این درمانگاه بهره‌مند شدند.

وی اضافه کرد: از این تعداد ۱۸هزار و ۹۶۲ نفر توسط پزشکان و پزشکان متخصص این مرکز ویزیت و معاینه شدند و تعداد ۶ هزار و ۵۳۳ نفر نیز با تاول پا مراجعه و زخم‌های خود را پانسمان کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم، خاطرنشان کرد: در واحد تزریقات درمانگاه نیز ۵ هزار و ۸۸۲ نفر از تزریق و سرم‌تراپی استفاده کرده و ۹ نفر پس از انجام اقدامات اولیه به بیمارستان الحسین(علیه‌السلام) منتقل شدند.

وی با تاکید بر این که نزدیک به ۵۰ نفر از نیروهای جمعیت هلال احمر استان قم در عمود ۱۰۸۰ به زائران اربعین حسینی خدمات‌رسانی می‌کنند، عنوان کرد: این خدمات تا روز ۲۱ آبان‌ماه برای زائران به صورت رایگان ارائه می‌شود.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha