جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام محمدرضا شمس الدین-سمنان

حوزه/ مدیر ستاد اقامه نماز استان سمنان با بیان اینکه رسانه ملی یاور همیشگی ستاد اقامه نماز است، گفت: صداوسیما پتانسیلی ارزشمند برای ترویج فرهنگ نماز محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام محمدرضا شمس‌الدین در نشستی با مدیرکل صداوسیمای استان سمنان، از تلاش های رسانه ملی به‌خصوص در ایام محرم و پوشش خبری نماز ظهر عاشورا تقدیر و تشکر کرد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان سمنان تصریح کرد: صداوسیما یاور همیشگی ستاد اقامه نماز بوده است و در تمامی برنامه‌های فرهنگی نمازی حمایت همه‌جانبه خود را اعلام داشته است.

وی با اشاره به اهمیت رسانه‌ها به‌خصوص تلویزیون و تأثیر آن بر مردم گفت: یکی از دیگر از برنامه‌هایی که در پیش روداریم، مراسم بزرگ روز ۹ ربیع را است لذا از صداوسیما تقاضا داریم تا همچون گذشته، در این روز فرخنده برای پوشش خبری برنامه‌ها، ستاد اقامه نماز استان سمنان را یاری نماید.

حجت‌الاسلام شمس‌الدین با بیان این که برای ترویج فرهنگ نماز باید از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: در این راستا صداوسیما فرصت بسیار خوبی است تا مخاطبان را با دست آوردهای این فریضه الهی آشنا کرد.

وی با بیان این که صداوسیما نقش مهمی درزمینهٔ ترویج نماز دارد، گفت: با توجه به نقش و اثرگذاری صداوسیما، این رسانه باید درزمینهٔ ترویج نماز بیش‌ازپیش تلاش کنند.

مدیر ستاد اقامه نماز استان سمنان تصریح کرد: صداوسیما به‌واسطه ارتباط جوانان با این رسانه ملی پتانسیل ارزشمندی برای ترویج فرهنگ نماز در جامعه است.

محمد منتظرالحجت، مدیرکل صداوسیما استان سمنان نیز در این دیدار بر تعامل و همکاری و همراهی این رسانه با ستاد اقامه نماز استان تأکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha