جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شیخ عبدالله الدقاق

حوزه/ حجت الاسلام الدقاق، گفت: امروزه وضعیت امنیتی بسیار سنگینی بر کشور بحرین مستولی است و یک تیم امنیتی انگلیسی، امنیت این کشور را اداره می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام شیخ عبدالله الدقاق، نماینده آیت الله شیخ عیسی قاسم، در کمیسیون مساعی حمیده سی‌ویکمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی، گفت: کمیته مساعی حمیده باید درباره وضعیت سلامتی شیخ عیسی قاسم، متمرکز شود و بداند حکومت بحرین، ممکن است تدابیر امنیتی خود را شدت بخشد.

روحانی مبارز بحرینی، افزود: باید نام شیخ عیسی در این کنفرانس مطرح شود تا علمای شیعه و سنی درباره جایگاه ایشان، آشنایی کامل تری پیدا کنند.

وی اظهارکرد: امروز ملت مظلوم و انقلابی بحرین، سومین سال انقلاب خود را پشت سر می گذارد؛ امروز وضعیت امنیتی بسیار سنگینی بر کشور حاکم است؛ در حال حاضر، کسی نمی تواند در بحرین حرفی بزند، زیرا یا زندانی می کنند یا تحت تعقیب قرار می گیرد.

روحانی مبارز بحرینی، با ذکر این مطلب که یک تیم امنیتی انگلیسی، امنیت بحرین را اداره می کند، گفت: سازمان سیا نیز یک تیم امنیتی در سفارت خود در بحرین مستقر کرده است.

وی تصریح کرد: آمریکا و انگلیس، دولت بحرین را به ابزارهای بسیار مهم امنیتی مجهز کرده اند، به همین دلیل تا جوانی، تحرکی انجام می دهد، او را دستگیر می کنند. البته، شاید اکنون اوضاع در ظاهر به نفع حکومت بحرین باشد، ولی مردم از خواسته های خود عقب نشینی نکرده و تا پایان آن را ادامه می دهند.

حجت الاسلام الدقاق، ادامه داد: به سبب عملکرد ضعیف دولت بحرین، مردم گرفتار یأس شده اند. پیش‌تر حکومت می گفت عربستان می تواند برای ما گشایشی ایجاد کند ولی اکنون مردم متوجه شده اند که عربستان و امارات نیز کاری از پیش نخواهند برد؛ اکنون، امید مردم فقط به خداست.

روحانی مبارز بحرینی، با بیان اینکه انقلاب مردم بحرین، انقلابی مردمی است، اضافه کرد: مردم بحرین به انقلاب خود امیدوار بوده و خواسته های خود را به صورت مسالمت آمیز، دنبال می کنند و در وضعیتی هستیم که خوشبختانه روحیه انقلابی مردم بالاست.

حجت الاسلام الدقاق، درپایان به وضعیت جسمانی آیت الله شیخ عیسی قاسم، اشاره کرد و یادآور شد: در حال حاضر، وضعیت جسمانی شیخ عیسی، مساعد است و خدا را شاکریم که خطر، رفع و دفع شده است. در حال حاضر، منزل این عالم مجاهد به شدت در محاصره نیروهای امنیتی است و ورود و خروج به آنجا، به شدت کنترل می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha