جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام علی کارگر - حوزه یزد

حوزه/ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه هدف از تشکیل خانواده در جامعه فراموش شده است، گفت: فعالیت در حوزه خانواده نیازمند کار جهادی و همراهی همه دستگاه‌ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام علی کارگر، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، ظهر امروز در ششمین جلسه جمعیت بانوان فرهخیته و فعال در عرصه فرهنگ دینی استان که به میزبانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، گفت: اگر زنان جامعه به وظایف اصلی خود در قبال همسر و فرزندانشان عمل کنند، 80 درصد از مشکلات در خانواده‌ها حل می‌شود.

وی افزود: باید دختران جامعه در کنار تحصیل و سایر مسائل روزمره خود نسبت به آموزش مسائل زندگی و مدیریت خانواده اهتمام جدی داشته باشند.

حجت الاسلام کارگر با بیان اینکه دشمن به دنبال سست کردن بنیان خانواده است، اظهار داشت: متاسفانه بعضاً مشاهده می‌شود که اعتقاد به مسائل دینی در خانواده‌ها کمرنگ شده است.

وی با اشاره به تعیین آسیب‌های اجتماعی اوّلویت دارد در کشور اضافه کرد: تقریباً راه حل تمام آسیب‌های اجتماعی را می‌توان در کانون خانواده پیدا کرد.

این مسئول فرهنگی از گذشت به عنوان یکی از مهمترین خصوصیت های اخلاقی فراموش شده جامعه امروز یاد کرد و افزود: امروز شاهد آن هستیم که آستان تحمل مردم در سطح جامعه و حتی در خانواده بسیار کاهش یافته است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان این که هدف از تشکیل خانواده در جامعه فراموش شده، گفت: فعالیت در حوزه خانواده نیازمند کار جهادی و همراهی همه دستگاه‌ها است.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha