جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی ساری با بیان این که حرکت مقتدرانه در عرصه فرهنگي مانع نفوذ دشمن مي شود، گفت: رفع بسیاری از ناهنجاری ها و معضلات فرهنگی کشور در گرو ترویج صحیح و اثربخش مبانی دینی و ارزشی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام حمزه علی صادقی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی ساری، امروز در جمع روحانیان مستقر این شهرستان با بیان این که امروز دشمنان دین ستیز با همه توان برای تضعیف دین و آموزه های اسلامی تلاش می کنند، گفت: در برابر هجمه های سازمان یافته دشمنان باید از همه ظرفیت های موجود در راستای رشد و گسترش فرهنگ دینی بهره بگیریم.

وی با بیان این که دشمن امروز به دنبال دین زدایی در جامعه اسلامی است، افزود: معاندان انقلاب اسلامی با ترویج فساد و بی بندوبازی تلاش می کنند اعتقادات دینی مردم را کمرنگ کنند.

حجت الاسلام صادقی از مبلغان دینی و روحانیت به عنوان پیشگامان مقابله با اندیشه های انحرافی دشمنان یاد کرد و افزود: روحانیت باید با جهاد علمی خود پاسخی منطقی و استدلالی به شبهات مطرح شده در خصوص مسائل مهم دینی و فرهنگی ارائه کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ساری، دفاع به موقع و جانانه از ارزش‌های دینی و اسلامی را یکی از مهم‌ترین و بارزترین ویژگی های روحانیت در طول تاریخ برشمرد و خاطرنشان کرد: این قشر تأثیرگذار همواره در برابر تضعیف کنندگان احکام اسلامی ایستادگی کرد.

وی با اشاره به این که امروز دشمن تمرکز خود را بر موضوعات مهمی نظیر عفاف و حجاب قرار داده است، خاطرنشان کرد: تلاش غربی ها و معاندان انقلاب از بین بردن هویت دینی زن و ترویج فساد در جامعه است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی با بیان این که برخورد با این گونه ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی ضروری است، تصریح کرد: متأسفانه برخی ها در کشور نسبت به مظاهر بدحجابی و بی عفتی بی تفاوتی به خرج می دهند.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که دشمن به طور علنی بی حجابی و بی عفتی را ارزش معرفی می کند، گفت: متأسفانه عده ای در داخل فریب این توطئه دشمنان را می خورند.

این فعال فرهنگی با بیان این که مبلغان دینی در هدایت بخشی جامعه و روشنگری نسبت به توطئه دشمن رسالت مهمی برعهده دارند، خاطرنشان کرد: روحانیت وظیفه دارند اهداف پشت پرده دشمن در این خصوص را برای جامعه تبیین کند.

وی، روحانیت را چراغ هدایت مردم به سوی سعادت و تعالی معرفی کرد و بیان داشت: حضور روحانیت در جامعه سبب تقویت ارزش‌های اسلامی و سوق یافتن آن جامعه به سوی کمال و معرفت می شود.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که عرصه فرهنگی کشور نیازمند حضور همه جانبه روحانیت است، تصریح کرد: متولیان فرهنگی کشور باید بیشتر از توان روحانیت در برنامه های کلان فرهنگی کشور بهره گیرند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ساری با بیان این که حرکت مقتدرانه در عرصه فرهنگي مانع نفوذ افکار دشمن در جامعه مي شود، افزود: رفع بسیاری از ناهنجاری ها و معضلات فرهنگی کشور در گرو ترویج صحیح و اثربخش مبانی دینی و ارزشی در جامعه است.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که برنامه های فرهنگی ما در کشور باید با مبانی اسلام و انقلاب مطابقت داشته باشد، تصریح کرد: نباید شاهد مسائلی در کشور باشیم که با مبانی اسلامی و انقلابی ما در تضاد است.

وی با تأکید براین که نفوذ دشمن جدی است و باید نسبت به توطئه دشمن هوشیار باشیم، گفت: تبعیت از مقام معظم رهبری و تحقق رهنمودهای ایشان بهترین راه جلوگیری از نفوذ دشمن است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha