جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام علیزاده ، امام جمعه امیدیه

حوزه/ امام جمعه امیدیه با اشاره به اینکه مردم از کالاهای ایرانی حمایت خواهند کرد، گفت: حمایت از کالای ایرانی آتش به اختیار دیگری از سوی مقام معظم رهبری در مسائل اقتصادی است.

حجت الاسلام مهدی علیزاده، امام جمعه امیدیه، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با بیان اینکه مسئولان و دولتمردان در سال های اخیر به نامگذاری سال ها از سوی مقام معظم رهبری بی اعتنا و کم توجه بوده اند، اظهارداشت: متأسفانه در سال های اخیر مسئولان عالی رتبه کشوری نسبت به شعار سال، کم توجه و این مهم آسیب های جدی را به اقتصاد کشور وارد آورده و این مسأله سبب بی اعتمادی مردم به دولت و همچنین افزایش مشکلات اقتصادی شده است.

وی حمایت از کالای ایرانی را آتش به اختیار دیگری از سوی رهبر معظم انقلاب در مسائل اقتصادی دانست و گفت: حضرت امام خامنه ای با انتخاب شعار «حمایت از کالای ایرانی» در تلاش برای رونق اقتصادی و حمایت از کالای ایرانی بوده و به همین دلیل از جوانان خواسته اند تا توان و همت شان را صرف تولید داخلی کنند و مردم هم حامی کالای داخلی باشند.

استاد حوزه علمیه خوزستان، با بیان اینکه ملت ایران به خوبی از پس وظایف محوله برمی آید، اظهار داشت: اگر خواهان حمایت از کالای ایرانی هستیم باید مدعیان تولید و دولتمردان از تولید داخلی حمایت کنند.

حجت الاسلام علیزاده ادامه داد: باید قانونی وضع شود که مدیران شرکت های خودروساز داخلی موظف به استفاده از خودروی ایرانی شوند؛ چرا که از این طریق قطعا شاهد بالا رفتن کیفیت خودروهای داخلی خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه مردم از کالاهای ایرانی حمایت خواهند کرد، افزود: آقایان سودهای شخصی و دلال بازی ها را کنار بگذارند و به تولید داخلی، ابتکار جوان ایرانی و نیروی کار داخلی اهتمام داشته باشند.

امام جمعه امیدیه در پایان رونق تولید ملی را پایه اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی بیان کرد و گفت: فعالیت های دولت در زمینه اقتصاد مقاومتی نزدیک به صفر بوده است و یکی از عمده دلائل این مهم تعطیلی کارخانه ها، ازبین رفتن تولید، افزایش واردات و دلال بازی ها است؛ به همین دلیل لازم است با حمایت از تولید ملی و افزایش کیفیت محصولات داخلی، به رونق اقتصاد مقاومتی کمک کرد.

 

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha