جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حوزه علمیه خواهران مازندران؛ آزمون ورودی سطح ۳ حوزه

حوزه/ آزمون سطح ۳(کارشناسی ارشد) و سطح ۴(دکترا) حوزه علمیه خواهران مازندران با حضور بیش از ۱۵۰ داوطلب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري «حوزه» در مازندران، خانم فاطمه هدایتی، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران مازندران بیان کرد: آزمون سطح 3(کارشناسی ارشد) حوزه علمیه خواهران مازندران، با حضور 150 طلبه در دو رشته تفسیر علوم قرآنی و فقه کلام در مرکز آموزش عالی حوزوی الزهرا(س) بابل و مرکز تخصصی حوزوی زینب کبری(س) تنکابن برگزار شد.

وی افزود: ظرفیت پذیرش امسال حوزه علمیه خواهران در مقطع سطح سه، 120 نفر است و طلابی که نمره لازم را در امتحان کتبی کسب نموده، جهت انجام مصاحبه دعوت شده و اسامی قبول شدگان نهائی در شهریور ماه اعلام خواهد شد.

وی تصریح کرد: حوزه علمیه خواهران مازندران در مقطع سطح 3 دارای يك مركز آموزش عالی حوزوی و سه مركز تخصصی حوزوي در رشته هاي فقه و اصول، تفسير و علوم قرآني و كلام اسلامي با 300 طلبه مشغول به تحصیل و 40 فارغ التحصیل است.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران مازندران در ادامه گفت: در آزمون مقطع سطح 4(دکترا) حوزه علمیه خواهران مازندران نیز 42 طلبه فارغ التحصیل سطح سه شرکت نمودند که از این تعداد 10 نفر در رشته تفسیر تطبیقی و 10 نفر در رشته  فقه و اصول گرایش فقه خانواده پس از قبولی در آزمون و مصاحبه ورودی در مرکز آموزش عالی تخصصی حضرت ام البنین(س) بابل مشغول به تحصیل خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر حوزه علمیه خواهران مازندران دارای یک مرکز آموزش عالی تخصصی در مقطع سطح 4 در  شهرستان بابل  است که تعداد10 نفر در رشته تفسیر تطبیقی و 5 نفر در رشته فقه و اصول گرایش فقه خانواده مشغول به تحصیل هستند.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha