جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 451153
۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴
۱

حوزه/ همزمان با ماه ضیافت الهی، کارگاه آموزشی تفسیر سوره مبارکه نور در تالار جلسات شهید مرتضی مطهری دانشگاه آزاد اسلامی نراق برگزار می شود.

مدیر کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، در کاشان از برگزاری کارگاه آموزشی تفسیر سوره مبارکه نور خبر داد و گفت: در این دوره آموزشی که با هدف ترویج و توسعه تعالیم مبارک قرآن و عترت علیهم السلام به مدت ۳۲ ساعت تا پایان این ماه سراسر نور برگزار خواهد شد حجت الاسلام و المسلمین  کمال نادری عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق ۶۴ آیه نورانی سوره مبارکه نور را شرح و تفسیر خواهد کرد.

جواد دهقانی آرانی با تقدیر از مساعدت حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی ، هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق، و مدیر دفتر مطالعات و توانمند سازی این دانشگاه در برگزاری این دوره آموزشی که به صورت سراسری در تمام واحد های دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور و خارج از کشور برگزار می شود افزود: در پایان این کارگاه آموزشی و آزمون نهایی، گواهینامه‌ معتبر به شرکت کنندگان اعطا و نفرات برتر مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

دبیر ستاد اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق در پایان گفت: همه روزه در ابتدای این کارگاه آموزشی،ده دقیقه تلاوت و آموزش تجوید و سپس به مدت ۴۵ دقیقه این آیات نورانی تفسیر و تبیین خواهد شد و پنج دقیقه پایانی به طرح و پاسخ به سؤالات شرکت کنندگان اختصاص خواهد داشت.

دهقانی آرانی خاطر نشان کرد: تمام همت و تلاش رئیس و اعضای شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق که سابقه طولانی و درخشان در امر توسعه و ترویج فعالیتهای قرآنی دارد، برای ارتقای فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی جامعه دانشگاهی این مرکز دانشگاهی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha