جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
روز قدس

مدیرحوزه علمیه کاشان با اشاره به حضور گسترده و دشمن شکن اقشارمختلف مردم خصوصا اساتید و طلاب در راهپیمایی روز جهانی قدس، تاکید کرد: هدف نهایی در روز جهانی قدس نابودی صهیونیست به دست جوانان انقلابی با وعده امام خمینی (ره) در کمتر از ۲۵ سال آینده خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین منصور فرجی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، با بیان این که انقلاب اسلامی ایران برای دفاع از مظلومان عالم مرز نمی شناسد، به عظمت و جایگاه انقلاب  اسلامی در فراتر از مرزهای جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: روز قدس هر سال در سراسر جهان با عظمت بیشتری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه نابودی اسرائیل نزدیک است، افزود: جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی، انتقال غیر قانونی سفارت آمریکا به بیت المقدس و ده ها جنایت دیگر زمینه ای شد تا امام  خامنه ای مردم را به خلق حماسه ای دیگر دعوت کنند. ملت ایران هم با لبیک به ندای ولی امر خود، با حضور حماسی، مشت محکمی بر دهان دشمنان زدند.

مدیرحوزه علمیه کاشان در پایان با اشاره به حضور گسترده و دشمن شکن اقشارمختلف مردم خصوصا اساتید و طلاب در راهپیمایی روز جهانی قدس، تاکید کرد: هدف نهایی در روز جهانی قدس نابودی صهیونیست به دست جوانان انقلابی با وعده امام  خمینی(ره) در کمتر از ۲۵ سال آینده خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha