شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
رونمایی از کتاب  حدیث نصر

حوزه/ آیین رونمایی از کتاب «حدیث نصر» با موضوع مجموعه خاطرات، زندگی‌نامه و توصیه‌های آیت‌الله نصرالله شاه‌آبادی با حضور علما، اساتید سطح عالی و پژوهشگران و نویسندگان و پوشش گسترده رسانه‌ای برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در این آیین رونمایی که ظهر امروز در سالن اجتماعات کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها برگزار شد، حجت‌الاسلام سید جعفر کشفی رئیس موزه‌ استان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها به توصیف برخی از ویژگی‌های کتاب حدیث نصر پرداخت و از خاطرات خود با آیت‌الله شاه‌آبادی سخن گفت.

بر اساس این گزارش: در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین  سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت الله استادی دبیر شورای عالی حوزه های علمیه و سید مهدی صادقی، استاندار قم نیز حضور داشتند.

لازم به ذکر است آیت‌الله استادی به همراه جمعی از اساتید و علمای حاضر در این آیین از کتاب حدیث نصر رونمایی و از حجت الاسلام سید حسین کشفی، مؤلف این اثر تقدیر کردند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علیزاده IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
    0 0
    با تمام احترامی که برای علما و طلاب قائلم اما هیچ نشانه ای از امیر المونین در کارها و فعالیتهاشون نمیبینم امروز جای جای کشور دچار فقر فرهنگی هست و مردم دارن نسبت به روحانیت بدبین میشن اما همچنان علما و طلاب از همه جای ایران تلمبار شدن توی قم، به خدا قسم الان درد مردم نیاز مردم رونمایی از کتاب نیست، مردم حمد و سورشون و احکام اولیه دینشون ایراد داره طلبه ها تا لب گور میشینن درس خارج، مردم از جامعه روحانیت مطالبه گری میطلبن، مردم رو بیشتر از این زده نکنید از دین جناب روحانیون و علما
  • روضه خوان IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
    0 0
    الحق و انصاف شما علما چتون شده کجایید ، چرا صدای مظلوم رو نمیشنوید ...؟! چرا خودتوت رو زدید به خواب آخه کدوم کتاب نصر کدوم خاطرات برسید به داد مردم مظلوم#آبادان #خرمشهر ...
  • کلهری IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
    0 0
    حضرت اقای فاضل لنکرانی را عشق هست