جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اسماعیل معنوی

حوزه/ دبیر جشنواره هنرهای دیجیتال استان خوزستان، گفت: با توجه به اینکه بزرگداشت غدیر و پرداختن به موضوع امام علی(ع) از اولویت‌های سازمان فضای مجازی سپاه پاسداران استان است، تصمیم بر برگزاری جشنواره هنرهای دیجیتال با موضوع مذکور گرفته شد.

اسماعیل معنوی، دبیر نخستین جشنواره هنرهای دیجیتال استان خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، پیرامون برگزاری جشنواره هنرهای دیجیتال استان خوزستان، گفت: با توجه به اینکه بزرگداشت غدیر و پرداختن به موضوع امام علی(ع) یکی از اولویت‌های سازمان فضای مجازی سپاه پاسداران استان خوزستان است، تصمیم بر برگزاری جشنواره هنرهای دیجیتال با موضوع مذکور نمودیم.

وی با اشاره به بخش‌های این جشنواره، گفت: عکاسی، پوستر، فیلم کوتاه و مستند، تایپوگرافی، سرود مردمی و آزاد، از بخش‌های چندگانه این جشنواره هستند که تلاش بر آن داریم تا از میان شرکت‌کنندگان و برگزیدگان، تشکل‌هایی برای فعالیت یکپارچه مذهبی در سطح استان استفاده کنیم.

معنوی، ضرورت تجلیل از هنرمندان انقلابی و شناخت افراد صاحب ذوق و هنر متعهد به دین را دیگر هدف برگزاری نخستین جشنواره هنرهای دیجیتال استان خوزستان، اعلام کرد و بیان داشت: شناسایی هنرمندان ناشناخته در عرصه‌های مختلف، یکی از کارکردهای مهم جشنواره و بخش سایبری سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان است تا إن شاءالله بتوانیم از این ظرفیت‌ها برای تولید هنر دینی در ابعاد گوناگون بهره بریم.

دبیر نخستین جشنواره هنرهای دیجیتال استان خوزستان، آخرین مهلت ارسال آثار را تا 26 مرداد اعلام کرد و گفت: إن شاءالله پس از داوری نهایی، آثار برگزیده در معرض دید همگان قرار خواهند گرفت.

 

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha