شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: جریاناتی که امروز در دنیا رخ می دهد، جنگ ها، کشتار زنان و کودکان و جنایت ها را تنها آمریکا و انگلیس و صهیونیسم انجام نمی دهند، بلکه سکوت و بی تفاوتی دنیا همه در این خون ها شریک هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، در جمع مدیران کل دستگاه های اجرایی و رابطین ستاد امر به معروف و نهی از منکر ادارات استان اظهار داشت: رجوع به دفع ضرر احتمالی یکی از مباحثی است که در مباحث نظری و کلامی مطرح می شود.

وی با بیان اینکه اما در صحنه میدانی در عالم تکوین و تشریح عالم از این قانون پر است، افزود: عالم از این معنی پر بوده اما کسی به آن توجه نمی کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به مورد توجه قرار دادن ظواهر دنیایی تصریح کرد: ظاهر دنیا ما را به خود مشغول کرده، اما به فرداها و ضررهای احتمالی پیش روی کسی توجه نمی کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه خدا انسان را عاقل آفریده و همه هستی را در خدمت او قرار داده، خاطرنشان کرد: انسان در گروه عمل خود بوده و باید نسبت به آن پاسخگو باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تأکید کرد: باید نسبت به جان، مال، ناموس، اموال مردم و مسئولیت ها پاسخگو باشیم.

وی ادامه داد: جریاناتی که امروز در دنیا رخ می دهد، جنگ ها، کشتار زنان و کودکان و جنایت ها را تنها آمریکا و انگلیس و صهیونیسم انجام نمی دهند، بلکه سکوت و بی تفاوتی دنیا همه در این خون ها شریک هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: این جنایت های امروز در یمن مربوط انگلیس، فرانسه، آمریکا و صهیونیسم است اما همه همسو هستند و سکوت می کنند که باید در برابر آن پاسخگو باشند، اگر دنیا سخن می گفت کسی جرأت این کار را نداشت.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی خاطرنشان کرد:  اینکه شخصی دنبال حزبی می رود که آن حزب خودش دنبال استکبار جهانی بوده و جنایت های دنیا را توجیه می کند، این همان جنگ با خداست.

وی با اشاره به اینکه انسان به اندازه یک گیاه یا حیوان به دفع ضرر احتمالی توجه ندارد، افزود: در مقابل این همه ظلم، سکوت می کند، برای خود کدخدا می گیرد، آن را بزک کرده و از آن ها دفاع می کند، علیه اسلام توطئه می کند و در جهت شکست اسلام یارگیری می کند اما به فردا توجهی ندارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه مسئله حقوق مسئله ساده ای نیست، بیان کرد: امام حسین(ع) در صحرای کربلا فرمود: «اگر حقی از مسلمانی بر گردن کسی است، برگردد» بنابراین برای ورود به حریم حسین اول باید حسینی شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha