جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام خادمی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: نعمت ولایت و رهبری محور وحدت در جامعه اسلامی بوده و در سایه اطاعت از رهبر معظم انقلاب و وحدت می‌توان به ترقی، پیشرفت، آسایش فکری، عدم اختلاف بین گروه‌ها، پیشرفت سیاسی، اقتصادی و نظامی دست پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، امروز در کارگاه آموزشی «امامت و رهبری» که ویژه کارکنان نهاد تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، وحدت را عامل پیشرفت جامعه دانست و اظهار کرد: با داشتن وحدت جامعه از هم پاشیده نمی‌شود و دودستگی به وجود نمی‌آید.

وی با بیان اینکه نعمت ولایت و رهبری محور وحدت در جامعه اسلامی است، تصریح کرد: در سایه اطاعت از رهبر معظم انقلاب و وحدت می‌توان به ترقی، پیشرفت، آسایش فکری، عدم اختلاف بین گروه‌ها، پیشرفت سیاسی، اقتصادی و نظامی دست پیدا کرد.

حجت‌الاسلام خادمی با تأکید بر اینکه بر این اساس نباید نیروهای ارزشی سلیقه‌ای رفتار کنند، افزود: اگر نیروهای انقلابی و ارزشی طبق سلایق خود حرکت کنند و محوریت آن‌ها منافع خود باشند و تنها شعار حمایت از رهبری دهند پیروز نخواهیم شد.

وی اضافه کرد: باید بین نیروهای ارزشی وحدت وجود داشته باشد تا جامعه به حد متعالی خود برسد و از صدر اسلام تاکنون اگر خدشه‌ای در جامعه ایجاد شده به خاطر عدم وحدت بین نیروهای خودی بوده است.

عضو شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی اظهار کرد: مردم و مسئولان باید دستورات امام خمینی(ره) را سرمشق خود قرار داده، راه و روش ناب امام(ره) را ادامه دهند و از رهبر معظم انقلاب پیروی مطلق داشته باشند و پیروی سلیقه‌ای نداشته باشند؛ به این معنا که هرکجا که به ضررشان بود به دستورات رهبری بی‌اعتنایی کنند.

حجت‌الاسلام خادمی با تأکید بر اینکه باید هدف همه ما حفاظت و حراست از ارزش‌های نظام باشد، خاطرنشان کرد: تبعیت از رهبر معظم انقلاب به نفع مردم و مسئولان است، زیرا ایشان دشمن‌شناس بوده و با تدابیر مدبرانه نظام را هدایت می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: هدف رهبری در موضع‌گیری‌ها و رهنمون‌هایی که خطاب به مسئولان می‌کنند، ایجاد صلح و امنیت برای همه مردم است، ازاین‌رو مردم و مسئولان هم موظف‌اند از ایشان اطاعت کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha