جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
عکس سفر مقام معظم رهبری

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قزوین از برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع «عطر یار» به مناسبت سالگرد سفر مقام معظم رهبری به استان قزوین خبر داد

حجت الاسلام  علالدین صفی خانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری  «حوزه» در قزوین، از برگزاری نمایشگاه  عکس با موضوع «عطر یار» به مناسبت سالگرد سفر مقام معظم رهبری به استان قزوین خبر داد و گفت: آذر ماه برای مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار این منطقه یادآور سفر تاریخی و پرخیر و برکت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به این شهر است و مردم و جوانان و همه اقشار از ولی امر مسلمین جهان استقبال ماندگاری داشتند.

وی ادامه داد: با توجه به استقبال بی نظیر مردم  استان قزوین، 250 عکس ماندگار از آن سفر به یادماندنی توسط  عکاسان برجسته استان در یکی از مدارس علمیه استان قزوین در قالب نمایشگاه «عطر یار»  در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

 وی همچنین به برگزاری برنامه هایی در خصوص سالگرد سفر مقام معظم رهبری به استان قزوین اشاره و بیان کرد: رهبری فرزانه انقلاب اسلامی همچنین دیداری با روحانیون و طلاب قزوین داشتند، لذا از افرادی که در این دیدار صمیمانه حضور داشتند برای بیان خاطرات در مدارس علمیه قزوین دعوت خواهد شد.

حجت الاسلام صفی خانی در پایان اظهار کرد: در ایام دی ماه معاونت امور طلاب حوزه علمیه قزوین، برنامه های بصیرتی در تمام مدارس علمیه  استان برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha