شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خواهران مبلغ

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از فعالیت تبلیغی قریب به ۷۱۷ خواهر مبلغه در مناطق مختلف این استان خبر داد .

سمیه عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه این تعداد مبلغ فعالیت تبلیغی خود را در سامانه سمتاز ثبت کرده اند، گفت: با ثبت فعالیت خواهران مبلغه در سامانه سمتاز، شاخصه های تبلیغی ارزیابی و بررسی خواهد شد .

وی با بیان اینکه علاوه بر 717 بانوی مبلغ در مناطق مختلف استان لرستان خواهران فعال فرهنگی در جلسات و محافل خانگی به تبلیغ آموزه های دین مبین اسلام و سیره اهل بیت (ع) نیز همت دارند، بیان داشت: مبلغان در تمام ایام سال به ارتقاء معارف دینی و استحکام بنیان خانواده مشغول هستند .

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به اینکه امسال قریب به 605 مبلغ در طرح های تبلیغی فرهنگی با حوزه علمیه خواهران همکاری داشتند خاطر نشان کرد:مبلغان با حضور در محافل و طرح های گوناگون در مساجد، مدارس، پایگاه های مقاومت بسیج، دانشگاه ها و مراکز و آموزش عالی و هیئات مذهبی به تبلیغ آموزه های دینی و احکام شرعی پرداختند .

عزیزی خاطر نشان کرد: خواهران مبلغه در طرح های دینی فرهنگی امین، روشنا، نسیم رحمت، هادیان بصیرت، یاوران نماز، راهیان نور، روایتگری عفاف و حجاب، فیض نور و نقد فرقه ها و همچنین وبلاگ نویسی در فضای مجازی رسالت تبلیغی خود را انجام می دهند .

وی در پایان با اشاره به اینکه دانش تبلیغی خواهران مبلغه در طول سال بروز رسانی خواهد شد، افزود: در طول سال حوزه علمیه خواهران با همکاری دیگر نهادهای دینی، فرهنگی و اجتماعی با برگزاری کارگاه های دانش افزایی دانش و علم مبلغان را ارتقاء خواهد داد تا شاهد گسترش و تعمیق آموزه های دینی در بین خانواده ها بویژه بانوان باشیم.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha