جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تجمع علمای مسلمان لبنان

حوزه/ تجمع علمای مسلمان با صدور بیانیه ای تحولات سیاسی و اوضاع فلسطین اشغالی مورد بررسی قرار داده و گفت: دشمن صهیونیستی به تعرض خود به صحن های مسجد الاقصی ادامه داده و باب الرحمه را بسته و مانع حضور فلسطینی ها در مسجد شدند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای مسلمان با صدور بیانیه ای تحولات سیاسی و اوضاع فلسطین اشغالی مورد بررسی قرار داده و گفت: دشمن صهیونیستی به تعرض خود به صحن های مسجد الاقصی ادامه داده و باب الرحمه را بسته و مانع حضور فلسطینی ها در مسجد شدند.

این تجمع ملت فلسطین را به حضور قدرتمند در میدان ها و مقابله با اقدامات صهیونیست ها و شکستن آن با صبر و  پایداری دعوت کرد.

از راهپیمایی بازگشت و انتفاضه اسرای فلسطین حمایت می کنیم

علمای لبنان از دعوت جهت های فلسطنی به راهپیمایی بازگشت حمایت کرد و گفت: ما با انتفاضه اسرای فلسطینی اعلام همبستگی کرده و از مؤسسات حقوق بشر می خواهیم به اوضاع اسرا در زندان های دشمن اسرائیلی توجه کنند.

تجمع علما شاخه های فلسطینی را به کنار گذاشتن اختلافات و تلاش برای مقابله با اقدامات دشمن دعوت کرد و گفت: باید همایشی برای آشتی و بازسازی مؤسسات تشکیلات خودگردان و سازمان آزادی بخش فلسطین برای اساس اراده ملت فلسطین در انتخاباتی آزاد و پاک تشکیل شود.

 این تجمع از موضع گیری رئیس جمهوری لبنان در قبال موضوع آوارگان سوریه ای مبنی بر مخالفت با انتظار برای راه حل سیاسی تا بازگشت آوارگان و  عدم مخالفت با سفر هر مسئول از سوریه به لبنان قدردانی کرد.

انتقال داعش به مناطق دیگر بیانگر همدستی آمریکا با تروریست هاست

علمای مسلمان اشاره کردند: نابودی آخرین پایگاه داعش در سوریه پیامی است بر آغاز راه حل سیاسی است و انتقال تروریست های داعش به مناطق دیگر زیر نظر آمریکا را دلیلی است بر همدستی آمریکا با گروهک هایی که در اصل ساخته و پرداخت غرب است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha