جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
طاهریان

حوزه/ معاون ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به پیشگامی مسجد و اصحاب مسجد از پیش از انقلاب تاکنون، گفت: در زمینه تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب در قالب بیانیه گام دوم بار دیگر اعضای کانون ها و اصحاب مسجد به طور قطع پیشگام خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، مرتضی طاهریان شامگاه جمعه در همایش بیست و ششمین سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، اظهار کرد: باید بپذیریم که ولی نعمتان ما در مجموعه کانون های مساجد ائمه جماعات، مدیران و اعضای کانون ها هستند و هر آنچه امروز ما به آن افتخار می کنیم مرهون خدمات این افراد است.

وی در ادامه افزود: بیانیه گام دوم انقلاب برای همه ما تکالیفی ایجاد کرده است و به ویژه در عرصه های معنویت و اخلاق و سبک زندگی که به طور مستقیم به حوزه فعالیت ما مرتبط است، لذا انتظار می رود بیش از گذشته ورود پیدا کنیم.

معاون ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به پیشگامی مسجد و اصحاب مسجد از پیش از انقلاب تاکنون، گفت: در زمینه تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب در قالب بیانیه گام دوم بار دیگر اعضای کانون ها و اصحاب مسجد به طور قطع پیشگام خواهند بود.

وی اضافه کرد: چکیده فرمایش رهبر انقلاب در قالب بیانیه گام دوم و فرمایشاتی که در هفته های اخیر داشتند ناظر بر یک موضوع بسیار مهم است و آن مسئله این است که مجموعه دشمنان ما در خارج و در داخل سهوا یا عمدا روحیه ناامیدی را به جامعه تزریق می کنند و این به نظر بالاترین آسیبی است که ما را تهدید می کند.

طاهریان با تاکید بر لزوم حفظ روحیه امید در جامعه تصریح کرد: اگر ناامیدی در جامعه حاکم شد آنچه که تاکنون بر کشور ما گذشته و همه همراه با اقتدار و افتخار بوده را از دست خواهیم داد، زیرا آنچه ما را به جلو برده امید به آینده و جلوگیری از ناامیدی بوده است.

وی خاطر نشان کرد: طی چند ماه گذشته شروع به شناسایی کانون های الگو و شاخص نموده ایم و گزارشاتی که این کانون ها ارائه کردند، نشان از فعالیت، شور، نشاط، ابتکار و خلاقیت دارد.

معاون ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ضمن ابراز تأسف در مورد اندک بودن حمایت ها از کانون های برتر و تراز، گفت: اعضای این کانون ها منتظر نمی مانند، زیرا گوش به فرمان ولایت هستند و هر جایی که احساس کنند تکلیفی وجود دارد با تمام قوت وارد می شوند.

وی افزود: امیدواریم در سال 98 مجموعه ستاد کانون های مساجد کشور و مجموعه کانون ها تحقق فرمایشات رهبر انقلاب در قالب بیانیه گام دوم انقلاب را در دستور کار قرار دهند.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha