جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام ملکی

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: دوازدهم فروردین میلاد آرمان های واقعی ملت بزرگ ایران و وحدت و حماسه ملی بود و اکنون نزدیک به چهار دهه از این حرکت مبارک می گذرد و امروز الگوی بسیاری از ملت های آزادیخواه جهان است.

حجت الاسلام مهدی ملکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین ضمن تبریک روز جمهوری اسلامی، گفت: حفاظت از دستاوردهای انقلاب، رسالتی تاریخی و فریضه ای همگانی است و استمرار راه شهدا پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بیانگر عزم جدی ملت ایران برای پاسداری از این آرمان های بزرگ و مقدس است.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: در روز جمهوری اسلامی مبارزات ضد استعماری و استکباری و شعار «استقلال ،آزادی، جمهوری اسلامی» ملت ایران به بار نشست و در پی آن نظام مقدس جمهوری اسلامی استقرار یافت. در این روز ملت ایران با رای بیش از 98 درصدی ساختار سیاسی ایران را دگرگون کرد.

حجت الاسلام ملکی  تصریح کرد :بیگانگان با انواع توطئه ها به دنبال دشمنی با انقلاب اسلامی بودند و حضور مردم در انتخابات و رای قاطع به جمهوری اسلامی، نقشه های شوم آنان را نقش بر آب کرد.

 استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: دوازدهم فروردین میلاد آرمان های واقعی ملت بزرگ ایران  و وحدت و حماسه ملی بود و اکنون نزدیک به چهار دهه از این حرکت مبارک می گذرد و امروز الگوی بسیاری از ملت های آزادیخواه جهان است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha