جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بیانیه امام جمعه ارومیه در محکومیت حادثه تروریستی نیوزلند

حوزه/ برخورد غیر حرفه‌ای، دوگانه و غیر منصفانه برخی رسانه‌های مدعی حقوق بشر، در پوشش حمله تروریستی نیوزلند نشانه آشکار دیگری از سیاسی کاری و تروریسم رسانه‌ای در جهان را به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، حمله تروریستی در مساجد نیوزلند را محکوم کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

 الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَذَكَرُوا اللَّهَ كَثِيرًا وَانْتَصَرُوا مِنْ بَعْدِ مَا ظُلِمُوا وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ 
(سوره مبارکه شعرا  آیه ۲۲۷)

حمله وحشیانه و نژاد پرستانه عده‌ای تروریست به نمازگزاران بی‌دفاع و مظلوم در مساجد نیوزلند، بار دیگر قلب همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان بویژه مردم ایران اسلامی را مالامال از اندوه نمود.

این اقدام شنیع و بزدلانه که منجر به شهادت و مجروح شدن عده‌ای از مسلمانان بی‌گناه شد ، نشان از عمق کینه و نفرت پراکنی نسبت به ادیان توحیدی و اسلام‌هراسی رایج، در تفکر اومانیستی غرب است که متاسفانه توسط سردمداران استکبار جهانی و برخی کشورهای اروپایی برآن دامن زده می‌شود.

در این میان برخورد غیر حرفه‌ای، دوگانه و غیر منصفانه برخی رسانه‌های مدعی حقوق بشر، در پوشش این اقدام نشانه آشکار دیگری از سیاسی کاری و تروریسم رسانه‌ای در جهان را به نمایش گذاشت.

این گونه اقدامات تروریستی و وحشیانه ، هشداری جدی برای امنیت جهانی و مدعیان حقوق بشر در سازمان ملل است تا با عزمی راسخ و اقدامی مجدانه و به دور از سیاسی‌کاری و نگاه نژادی، بدون تساهل و تسامح، تصمیمی جدی در برخورد با مرتکبان، سازمان دهندگان و حامیان این گونه اقدامات، گرفته شود تا شاهد وحشی گری های مزدوران و نژاد پرستان و ریخته شدن خون بیشتری از بی‌گناهان نباشیم.

اینجانب ضمن محکومیت این فاجعه دهشتناک و ابراز همدردی با خانواده‌های قربانیان و به نیابت از مردم شهید پرور استان، این ضایعه اندوهناک را به همه مسلمانان جهان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای شهدای این حادثه، علو درجات و برای مجروحان،صحت و عافیت از خداوند متعال خواستارم.

سید مهدی قریشی 
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha