جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام مصطفی ملکی- مدیر حوزه علمیه استان گلستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان گلستان ضمن محکوم کردن اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا مبنی بر تروریستی شناختن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اقدام ترامپ سبب محبوبیت بیشتر سپاه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، حجت الاسلام والمسلمین ملکی، صبح امروز در حاشیه تجمع بزرگ حوزویان استان گلستان در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: استکبار جهانی و در راس آن امریکا اصلی ترین دشمن انقلاب و این نظام است. در هر کجا که امریکا با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دشمنی می کند ما از همان جا نقطه قوت خودمان را تشخیص می دهیم.

وی در ادامه افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار دیگر نهادهای نظامی، فرهنگی و اقتصادی از ارکان این نظام است.

عضو شورای حوزه علمیه استان گلستان تصریح کرد: حوزه های علمیه بر خود لازم دانست که به دنبال اقدام اخیر رئیس جمهور امریکا، حمایت قاطعانه خود را رسما از سپاه اعلام نماید.

مدیر حوزه علمیه استان گلستان خاطر نشان کرد: این حرکت ترامپ نه تنها در تضعیف سپاه پاسداران نقشی نداشته بلکه سبب محبوبیت بیشتر این نهاد خدوم شده است.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در همه صحنه ها حامی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و این حمایت صرفا منحصر به مباحث نظامی نبوده و حضور در عرصه های اقتصادی و فرهنگی و همچنین امدادرسانی در حوادث طبیعی مانند سیل که در این منطقه به آن دچار شدیم نمونه بارزی از حمایت سپاه پاسداران از این انقلاب و نظام است.

وی در پایان گفت: سپاه پاسداران در مناطق سیل زده گلستان، با تمام قوا در کنار دیگر ارگانها مشغول فعالیت و امداد رسانی بوده و هست و ما نیز به نوبه خود قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha