شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 488942
۲۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
مرکز خدمات

حوزه/ مرکز خدمات حوزه‌ علمیه آذربایجان‌شرقی اردوی علمی، فرهنگی «راهیان امید» را برای فرزندان طلاب و روحانیون تبریز برگزار و آخرین ساخته‌ مسعود ده‌نمکی را برای حوزویان به صورت خصوصی اکران می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، مدیر مرکز خدمات حوزه‌ علمیه آذربایجان‌شرقی با  مدیرکل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی دیدار و گفتگو کردند.

بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام موسوی در این دیدار، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، برای مجموعه تأمین اجتماعی در سال جدید در خدمت به مردم آرزوی توفیق کرد.

مدیر کل تأمین اجتماعی آذربایجان‌شرقی نیز همکاری با مرکز خدمات را باعث افتخار تأمین اجتماعی کشور دانست و از همکاری خوب این مرکز با تأمین اجتماعی قدردانی کرد و در خصوص درگاه اینترنتی غیر حضوری سازمان تأمین اجتماعی یا همان "طرح ملی دکتر نوربخش" توضیحاتی ارائه داد و خواستار مشارکت فعال طلاب در این طرح شد.

فرزندان حوزویان تبریز از مراکز علمی و صنعتی بازدید می‌کنند

اردوی علمی، فرهنگی «راهیان امید» برای فرزندان طلاب و روحانیون تبریز از سوی مرکز خدمات حوزه آذربایجان‌شرقی برگزار خواهد شد.

در این اردو فرزندان حوزویان از مراکز علمی، صنعتی و کارخانجات بازدید و با مدیران و فعالان این مراکز گفتگو خواهند کرد.

اردوی علمی فرهنگی «راهیان امید» در راستای آشنایی فرزندان روحانیون با مراکز علمی و صنعتی و انگیزه‌های مدیران و فعالان این مراکز با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.

ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این طرح با مراجعه حضوری به معاونت خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات استان یا تماس با شماره تلفن ۳۵۲۳۷۲۲۲ تا پنجم اردیبهشت امکانپذیر است.

اکران خصوصی زندانی‌ها برای طلاب و روحانیون

فیلم سینمایی «زندانی‌ها» آخرین ساخته مسعود ده‌نمکی برای طلاب، روحانیون و خانواده آنها اکران خصوصی خواهد شد.

حوزویان برای تهیه بلیت و تماشای این فیلم می‌توانند به مرکز خدمات حوزه‌های علمیه آذربایجان‌شرقی مراجعه یا با شماره ۳۵۲۳۷۲۲۲ تماس حاصل نمایند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha