شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جشن تکلیف ۴۰ دانش آموز منطقه ۱۲ تهران

حوزه/ حجت الاسلام حسن زاده از مبلغان مدارس امین تهران، گفت: مراسم جشن تکلیف ۴۰ دانش آموز متوسطه دور اول پاسداران واقع در منطقه ۱۲ تهران به همت مبلغان مدارس امین در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام محمدحسین حسن زاده از مبلغان مدارس امین منطقه 12 تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر گفت: برگزاری جشن تکلیف برای دانش آموزان، شیرین ترین لحظه‌های به یادماندنی برای استقبال از تکالیف الهی را برای آنان به ارمغان می‌آورد و موجب آشنایی نوجوانان نسبت به اهمیت ادای تکلیف الهی می شود.

وی ادامه داد: هر فردی که مکلف می‌شود باید آگاهی‌هایی از احکام دینی خود داشته باشد که توجه به نماز و روزه و رعایت برخی امور شرعی از جمله این احکام است.

حجت الاسلام حسن زاده در پایان با تقدیر از زحمات مدیر دبیرستان پاسداران منطقه 12 تهران در برگزاری مراسم جشن تکلیف و اهتمام جدی بر تربیت دینی دانش آموزان، گفت: اقامه نماز جماعت، سرود و همخوانی، بازدید از موزه و زیارت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع)، بیان احکام شرعی در قالب داستان از جمله برنامه‌های مراسم جشن تکلیف بود که شادی و شعف خاصی را برای دانش آموزان به ارمغان آورد. 313/42

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha