شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ سیزدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان

نویسنده و محقق حوزوی بر لزوم تلاش به منظور فراگیر شدن دغدغه خرید و مطالعه کتاب در سطح عموم جامعه تاکید کرد.

حجت الاسلام علی آرمین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، با بیان این که برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ، یکی از مهم ترین رویدادهای فرهنگی کشورمان و به زعم برخی، مهم ترین آن به شمار می رود، اظهار داشت: این ایام فرصت مناسبی است که بیش از گذشته در خصوص اهمیت مساله کتاب و کتاب خوانی صحبت شود و البته باید کاری کرد که این تاکید صرفاً منحصر به چنین ایامی هم نشود.

نویسنده رمان "به نام یونس" همچنین افزود: گرچه در شرایط فعلی اقتصادی، خرید کتاب برای بسیاری از خانواده ها به سختی صورت می گیرد اما اگر ما بتوانیم دغدغه خرید و مطالعه کتاب را در بین آحاد جامعه فراگیر کنیم، این فرهنگ همچنان زنده و بالنده به راه خود ادامه می دهد.

وی تاکید کرد: البته در کنار مشکلاتی که اوضاع اقتصادی پدید آورده، یکی از محاسن وضعیت فعلی این است که کتب کاربردی و مورد نیاز مردم ، تهیه و انتشار پیدا می کنند و دیگر کمتر شاهد کتاب سازی و انتشار برخی کتبی می شویم که برای تولید آن زحمت چندانی کشیده نشده است.

این محقق و نویسنده حوزوی همچنین گفت: با همه شرایط دشوار کنونی بنده معتقدم اگر کسی دغدغه اش کتاب باشد باز هم به خرید کتاب گرایش پیدا می کند، کما این که به عنوان مثال افراد برای شارژ گوشی همراه خود و یا خرید بسته های اینترنتی تحت هر شرایطی ولو به میزان کمتر این کار را انجام می دهند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha