جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سیستان

حوزه/ همزمان با ماه مبارک رمضان خادمیاران رضوی در استان سیستان و بلوچستان سفره های افطاری ساده در منازل خانواده های شهدا برپا می کنند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سیستان و بلوچستان، طرح حضور خادمیاران رضوی در منازل خانواده های شهدا از ابتدای ماه مبارک رمضان در شهرهای مختلف استان آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

در همین راستا تاکنون به همت خادمیاران رضوی در منزل بیش از 100 شهید استان سیستان و بلوچستان سفره افطاری رضوی پهن شده است.

بر اساس این گزارش، این دیدارها که بدون اعلام قبلی و با هدف هم نشینی با خانواده شهدا انجام می شود، خادمیاران رضوی در دقایق نزدیک به اذان مغرب سفره ساده افطاری خود را پهن و خانواده شهید را میهمان سفره متبرک امام رضا(ع) می کنند.

خادمیاران رضوی همزمان با ماه مبارک رمضان در استان های مختلف کشور بویژه استان های محروم و سیل زده خدمات مختلفی از جمله توزیع بسته های غذایی بین نیازمندان،برپایی سفره های افطاری در میان نیازمندان و محرومان حمایت از ایتام استان های مختلف ،گلریزان آزادی زندانیان ،توزیع سبد کالا برای نیازمندان،توزیع نان صلواتی و سایر خدمات اجتماعی و فرهنگی را تحت پوشش آستان قدس رضوی و به نیت ترویج فرهنگ رضوی در دستور کار خود قرار دادند.

گفتنی است، استان سیستان و بلوچستان از جمله استان های شهیدپروری است که تاکنون بیش از ۲ هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha