سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
معارفه مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان بوشهر

حوزه/ در مراسمی، حجت الاسلام ابوذر شاد به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران شهرستان بوشهر معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، پیش از ظهر امروز در مراسمی با تقدیر از تلاش های حجت الاسلام انصاری، حجت الاسلام ابوذر شاد به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مالک اشتر شهرستان بوشهر،  معرفی شد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در این مراسم اظهار داشت: اگر بخواهیم نظام تربیتی قابل قبولی ارائه بدهیم، باید از مبنای قرآنی و روایی از اهل بیت(ع) استفاده کنیم.

حجت الاسلام حسین دشتی با اشاره به نظام تربیتی در زمان پیامبر اسلام عنوان کرد: اگر به آن دوران نگاه کنیم می بینیم بردگان سیاه پوستی بودند که هیچ جایگاه و ارزشی برای آنها قائل نمی شدند، اما نظام تربیتی پیامبر اکرم به گونه ای بود که نه تنها برای آنها ارزش قائل می شد، بلکه آنها را به دین اسلام دعوت می کرد و با توجه به جایگاهی که داشتند به مرحله ای می رسیدند که جان خود را در راه اسلام فدا می کردند و همه اینها نشانه تربیت مکتب اسلام است.

وی در ادامه سخنرانی خود اظهار کرد: امروزه که جامعه ما همه مسلمان هستند و اعتقاد به خدا و پیامبر(ص) دارند گاهی اوقات در تربیت جامعه اسلامی احساس عجز می کنیم که باید اصول را از ائمه و پیامبر یاد بگیریم و آن را در جامع به کار ببندیم.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: جبهه ای که در مقابل جبهه اسلام قرار گرفته پرچم آن دست استکبار یعنی آمریکا قرار دارد و در مقابل هویت و تمام ارزش های ما قرار گرفته است به همین جهت جبهه مقاومت ما باید قوی و تقویت شود و هیچ ترسی در این مسیر نداشته باشند؛ انسان هایی که در راه رسالت الهی از دشمن می ترسند و با دشمن ملاحضه می کنند آنها نمی توانند رسالت خود را انجام دهند.

حجت الاسلام دشتی ضمن تقدیر از حجت الاسلام انصاری مسئول سابق دفتر نمایندگی ناحیه بوشهر ، لوح سپاس از سوی دفتر نمایندگی سپاه امام صادق، کارکنان نمایندگی ولی فقیه ناحیه بوشهرو فرماندهی ناحیه بوشهر به وی اعطا کرد.

از سوابق حجت الاسلام ابوذر شاد می توان به مسئول دفتر نمایندگی سپاه شهرستان های دشتی و گناوه و مسئول امور روحانیون سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha