جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مشهد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مهدوی مهر گفت: چیزی که سبب پیشرفت مجموعه المصطفی در سطوح مختلف شده، نگاه به هدف و غایتی است که باید به آن می‌رسیدیم و این نگاه تمام مسائل را هموار و این مسیر دشوار را باز کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در نشست صمیمی رئیس جدید جامعةالمصطفی- واحد مشهد با کارکنان و اعضای هیئت علمی این نهاد، حجت‌الاسلام والمسلمین‌ محمدحسین مهدوی‌مهر، رئیس پیشین، در سخنانی بیان داشت: امروز با تمام مشکلات و کمبودهای موجود، صرف نظر از علما و فضلای حوزه، که وارد سیستم المصطفی و الان دانش‌آموخته مقطع دکتری شده‌اند و بعد هم اشتغال به سطح ۵دارند، کسانی هم که به عنوان مقطع کارشناسی وارد شده‌اند، امروز دانش‌آموخته مقطع دکتری شده‌اند.

وی  افزود: شأن طلاب و استادان، بی‌شک، بیش از اینها بوده است، ‌ولی چیزی که سبب پیشرفت مجموعه المصطفی در سطوح مختلف شده، نگاه به هدف و غایتی است که باید به آن می‌رسیدیم و این نگاه تمام مسائل را هموار و این مسیر دشوار را باز کرد.

رئیس سابق جامعه المصطفی مشهد با اشاره به سابقه درخشان حجت‌الاسلام والمسلمین‌ صالح، رئیس جدید، اظهار کرد: ایشان با عنایات حضرت ثامن‌الحجج(ع) در این راه پیروز و سربلند خواهد بود.

همچنین در این مراسم، «آیت‌الله مروارید»، خداباوری را ملاک خدمت و عبادت دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha